Fylle-ögon?

lämnade in mina gamla & nyare bågar för justering idag. Eftersom tjejen hos optikern råkade knäcka mina plastbågar i fredags när jag skulle justera dom så sa hon att hon var tvungen att ta in dom över natten för att kunna laga dom.  Meeeen.. Jag ser ju inte så bra utan dom & det skulle bara göra allt väldans svårt för mig hemma, så jag rotade fram mina gamla brillor under helgen.

De behövde oxå justeras, så de tog dom först.. Nu har jag gått med "fylle-ögon" hela dagen...  Det är alldeles för starka glas, så det känns som om jag vore på fyllan... Blir helt yr i skallen, hjärnan hinner inte riktigt koppla osv.  Det är faktiskt läskigt :(

Är glad att mina vanliga brillor är klara i morgon, jag längtar efter dom! MEn tusan om de tänker ta betalt! *protest*

Kommentarer
Postat av: Louise

jaha aj då =( låter jobbigt de där mellan dom!

2008-01-22 @ 18:56:00
URL: http://louise1.blogg.se
Postat av: Louise

ja, min tenta ja hade för två veckor sen..klarade den inte..hade 4 p från godkänt så de känns lite surt..men men, de e bara plugga lite till å göra den där jävla omtentan..har ju trots allt mickes o min skiljsmässa att skylla på :P va ju preeecis efter vi gjorde slut som ja skulle tentaplugga..å de gick ju som de gick..typ inte alls..

de går lite dåligt med recepten..haha..men tack för du påminner mig iaf =)

2008-01-23 @ 12:30:53
URL: http://louise1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0