Hemma från Umeå

Kom hem i måndags förmiddag & vi var grymt trötta. Kunde inte sova en blund på nattåget & packningen var naturligtvis tyngre hem än när vi åkte upp :(

Fick hjälp av min bror & en kompis till honom som tur var & när vi varit hemma en stund bajsade Chareli. Skulle hämta skötväskan, upptäcker att den är borta, springer ner till barnvagnsrummet & tror att den hänger på vagnen.. Icke..

Kommer på att jag la den på hatthyllan ovanför våra platser på tåget från Umeå.. Ringer företaget & pratar med en hjälpsam kvinna som ringer tåget. Kvinnan ringer sen upp & säger att tåget vänder i Göteborg, så jag måste vara på Centralen kl 22.00 om jag ska hinna hämta väskan, annars skulle den hamna på Hittegods i BODEN!!  :((

Blev inte så mkt packa upp eller vila som jag planerat. Åkte in & hämtade väskan medan bror passade Flisan. Tog bara 4 timmar fram & tillbaka :(  Ungen var så trött så hon var helt yr & hon somnade utmattad i soffan i väntan på att jag skulle komma hem. Var hemma igen vid 00.00.. Kom i säng vid 01 & då snurrade min skalle rätt rejält oxå.

Inatt vaknade jag av att grannarna bråkade som faan& det var ett hemskt liv. Dessutom bråkade de i sovrummet,som ligger vägg i vägg med mitt & det är ruskigt lyhört...

Kan lova att hjärtat hoppade upp i halsgropen först. De lugnade sig väl rätt fort ändå, men Flisan vaknade ju oxå, vilket var mindre bra..  Vi var rätt trötta imorse oxå :(

Vi har haft det jättemysigt hos mamma, Charlie har utvecklats otroligt mkt, men det skriver jag om lite senare. Ska ner till tvättstugan strax igen :)

Ps, Anonym, jag skriver exakt hur jag vill i min blogg. Den snorkråkan var chockartat stor, den var ungefär som att du skulle ha en buse stor som en normalstor vinddruva i näsan. Rätt fashinerande ändå att ungen kunde andas med näsgången så pass täppt. Varför ska jag bry mig om du eller nån annan tycker det är äckligt?  Som förälder blir man förhärdad, men jag får väl skona din stackars mage & skriva "Varning! Icke för känsliga magar" nästa gång jag skriver nåt liknande ^^


Charlie & hans kompis Jolin i gåstol för första gången ^^
image116

på väg till mormor
image117

Charlie's apa, en precis likadan som storasyster har sen många år tillbaka. Mormor har köpt, naturligtvis :)
image118
image119

Charlie & mormor leker Tittut genom trappan :)
image120

Kommentarer
Postat av: Louise

ååh välkommen hem =) ni har verkligen varit borta länge känns de som..
tack, själv kan jag inte se min nya design för min dator envisas med o inte uppdatera sidor man tidigare varit inne på..=P

2008-01-10 @ 11:11:28
URL: http://louise1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0