Mammas prins blev 9 månader igår

Hade fullt upp hela dagen & var helt slut på kvällen.. Barnen var vakna sent & jag hann inte använda datorn förrens efter tolv inatt. Nu har jag fått besök...

Har en bror & en kompis som varit ute på krogen & som inte kommer hem, så de får tryna här. De hittade varandra ute i vimlet & tog sällskap hit & höll mig vaken.. Jag som just tänkt lägga mig :(

Nu måste jag bädda bäddsoffan så de kan sova ruset av sig & jag kan lägga mig..

Charlie blev 9 månader igår.. Helt sjukt vad tiden går...

Kommentarer
Postat av: Sara

jasså han är 1 månad yngre än min lilla kille. Det hade jag ingen koll på :-)

2008-01-19 @ 18:18:59
URL: http://aslundkarppinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0