Varför ska osämjan drabba barnen?!

Y's ex är fan inte klok.. Att hon gapat lungorna av sig varje dag,slagit, hotat med knivar, klöst,krävt att få alla hans pengar för att sen ofta kasta ut honom utan att han får tillbaka dom,gett honom kontaktförbud med bla mig med oxå med gamla tjejbekanta, hon förbjöd honom mer eller mindre att hjälpa mig efter min flytt när jag var höggravid & under tiden jag låg på sjukhus,innan & efter Charlie fötts & jag inte hade några kläder eller nån mat (på samvården står man för maten själv) det är fan sjukt.
Jag fick nog i somras när hon kunde äventyrat sin sons hälsa, tänker inte gå in på det & samtidigt förstörde för mig & Y, han skulle hjälpa mig att handla, vilket jag inte kunde göra själv. Efter det är vi osams, men höll väl på att bli sams några veckor sen på deras sons 2års kalas.
Dock gjorde hon bort sig återigen genom att skicka massa fula mess & skriva till mig på msn & jag blev förbannad.

Jag blir inte ofta arg, jag blir mest bara irriterad, men det här har gått för långt...
Hon gör nu allt för att sätta dit honom för saker som inte hänt, förnekar det hon har gjort, kastar skit över alla i vår familj,hotar & har sig... Hon mår fan inte bra, men det är ju omöjligt att kunna hjälpa människan.

Det värsta är att allt har gått ut över pojken, allt som hänt hos dom har ju hänt inför ögonen på sonen.
Nu drabbar det resten av ungarna i "kretsen"...

Flisan har träffat dom 2ggr nu på kort tid.. Första gången hälsade hon på *censur* på bussen, varpå han vänder sig mot mamman & säger MAmma, mamma" & söker väl bekräftelse på att det var Flisan. Mmm svarar mamman & vänder bort huvudet med äcklad min...

Andra gången är återigen på bussen. Sonen säger MAmma, mamma, hon vänder bort huvudet & säger Nej (Sonens namn) nej nej nej.

Fatta hur ont det gjorde i min dotter... Från att ha kunnat gosa med *censur* hur ofta som helst, till att inte ens få prata med honom osv..

VAD FAN HAR UNGARNA GJORT??? Det är ju dom som straffas,din dumma jävel!!

Nu har exet dessutom anmält Y för bla kvinnomisshandel.. HAHAHA, vilket jävla skämt! Herregud säger jag bara... Hon har även ansökt om besöksförbud.. Öhh, ursäkta? Hur ska hon klara detta själv? hon kunde ju fan inte ens tvätta eller laga mat eller ta hand om deras sjuka son utan Y's hjälp, tom när det var slut & han kastades ut...

Y var på förhör häromdagen & han har frågat om jag kan vittna om det jag vet osv. Visst kan jag det. Visst kan jag berätta om hur de haft det i sitt förhållande osv, men nån kvinnomisshandel har det knappast varit frågan om.

Väntar på att polisen ska höra av sig & sen på alla anmälningar som kommer komma från henne, under olika namn & anonymt, både till polisen & soc... Det har hon hotat med så många ggr & kan hon falskt anmäla Y så...

JAg är så arg & ledsen. Det verkar dessutom som om hon fått med sig en annan Y's ex, hon hör knappt av sig eller så & det är trist att hon ska behöva ta sida..
Tycker synd om ungarna som inte kommer få känna varandra...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om det här är sant.....stackare.....jag lider med er

2008-01-31 @ 08:50:36
Postat av: Louise

men guuud! jag tappar hakan när jag läser det där..de där finns inte ens i min värld med barn runtomkring =/
Jag kommer ihåg när jag o Micke kom från ringvägen å ni satt på stranden i somras (charlie va precis nyfödd)..då verkade ju allt frid o fröjd mellan allt o alla!? =(

jobbigt de där med er mamma..har du o hon nån kontakt då?

2008-01-31 @ 09:58:29
URL: http://louise1.blogg.se
Postat av: Louise

nej hon kan verkligen inte mår bra såfall =( bor han hos henne fortfarande lr!? hon verkar ha ett väldigt temperament..hon borde ju faktiskt sätta barnet i första hand..sådär kan de ju inte fortsätta :S

2008-01-31 @ 10:40:27
URL: http://louise1.blogg.se
Postat av: Louise

men om dom har delad vårdnad har ju han rätt å träffa sin son så då borde han ju få sin vilja fram om han "anmäler" eller hur de nu går till..

men har han skaffat nått jobb då!? måste vara jobbigt o flytta runt sådär å inte ha ett hem man kan landa i..

2008-01-31 @ 12:24:28
URL: http://louise1.blogg.se
Postat av: CAROLIN

hallå där! för att inte lägga mig i alla polisanmälningar hit och dit men ändå visa att jag vart här skriver jag en rad. tycker det är så trist att alla inte kan hålla sams, jag vill inte ta någons parti, johnny har inte gjort mig något, inte heller julia så jag klandrar ingen av dom för något. däremot håller jag med om att det går ut över ungarna och att det inte är bra, dom borde verkligen få lära känna varandra!

2008-01-31 @ 19:39:43
URL: http://leosmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0