Svar på kommentarer :

Nicklas bor i Thailand sen snart 22 månader tillbaka. Han flyttade ner pga mitt övertalande ang jobberbjudandet han hade fått. (hur många får den chansen liksom?)1 vecka senare fick jag veta att jag var gravid... Han skulle jobba där i 8 månader & komma hem lagom till förlossningen, men vi blev riktigt osams & ville inte ha mer kontakt med varandra. Det ändrades dock i höstas då han kontaktade mig när faderskapsutredningen satt igång & vi blev vänner igen & tidigigt i våras bestämde han att han skulle komma & träffa Charlie på sommaren.

Vi har bestämt att han ska komma om en gång om året, oftare har han nog inte råd med än så länge. Nicklas har undrat hur det ska bli sen, om jag skaffar en ny karl, men den karln får helt enkelt finna sig i besök från Thailand som sover över hos mig & umgås med sin son :)

Kikar in senare idag eller imorgon & lägger in lite bilder :)
*kramar*

(skrev detta väldigt mkt tidigare & det hörde ihop med inlägget Hej alla gobitar, men det gick ju inte att publicera förrens nu..)

Kommentarer
Postat av: linda

Klart din blivande karl får acceptera! Förresten, tänk vad kul när Charlie blir större.. alla klasskompisar kommer ju vara hur avundsjuka som helst på coolingen som får åka och hälsa på pappan i Thailand! :D

2008-07-09 @ 20:35:51
URL: http://angelinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0