Trött mamma

Igår "rymde" ju Flisan hemifrån, men det var lika bra, så hon hann lugna ner sig & kunde tänka igenom det hon gjort. HOn kom hem tidigare än väntat & var väldigt trött. Hon sov några timmar på kvällen & vaknade sen upp & kunde inte somna förren halv 4 imorse.

Nu är hon med en klasskompis & hennes familj på Allsång på Skansen. Tidigare var vi ner & jag hade stressigt som tusan, Flisan skulle laga en tand & jag till soc.  Innan soc var jag på Bibblan för att skriva ut mina inbetalningar förra månaden, men bibblan var stängd. Skyndade till banken, fick ut papper, skyndade till soc, upptäckte att hyran inte stod med på bankpapprena, så soc kunde inte ta in min ansökan. Kom på att jag haft ett ekonto, då när mitt leg & bankkort försvunnit (har kommit tillbaka, FÖRLÅT LILLEBROR!) Jag förde ju över mina pengar till ekontot & därifrån var hyran betald..

Stressa tillbaka till banken, stå i kö, be om ny utskrift på ekontot, skynda tillbaka till soc , stå där & dividera...

Sen mötte vi upp syrran & min låtsasmamma. De skulle grilla lite senare & hade bjudit över oss, men vi tog en fika nere på stan, jag & Flisan hade inte hunnit äta nåt eller ens varit hungriga. Flisan stack hem, bytte kläder & skyndade hem till kompisen & mötte upp dennes mamma & lillasyster, sen åkte de till Skansen, medan vi andra gick hem till pappa, som är i Norrland, lekte, grillade & fikade. Kom hem för ca 20min sen.

Charlie somnade på bussen men vaknade för 5min sen. Han klarar inte att sova i sin säng längre. Vet inte vad det är, men han vaknar & skriker  :(

Vi har iaf haft jättetrevligt & Charlie busade & flörtade med moster som en tok, medans hennes yngsta son flörtade med mig ^^ (snart 7 mån) Satt på bussen & gick igenom sms, fick syn på Elenores sms hon skickade för ett tag sen. Hon hade ringt på luren en gång & hem 2ggr, varav en gång då ingen hann svara, men jag fattade inte att det var hennes nr, trodde det var nån kompis till Flisan, så vi ringde inte upp. Glömde ringa Elenore iom att jag var så stressad.

(Glömde tom min hundralapp jag skulle ta ut kvar i bankomaten, tack snälla man som lämnade in den på banken)

I smset av henne stod att hon åkt akut in med ambulans & försökt få barnvakt.. Fy bubblan vilken ångest jag har nu, att jag inte kom ihåg att hon ringt :(   Jag är glad att hon hittade en barnvakt & att det inte var jätteallvarligt. Hoppas bara att det är snabbt övergående.  Nu ska jag ge Charlie välling & lägga mig i soffan med honom, så han kan somna om.

Kommentarer
Postat av: Elenore

Ha inte ångets, shit happens! =)

2008-07-02 @ 16:04:11
URL: http://norpan86.blogg.se/
Postat av: Ida

hejsan... förlåt mig så mycket för att jag inte tagit tag i din layout.. jag började men komm ingen vart.. kan inte du skriva ett mail till mig om vad du vill ha och din inloggning och lösen så fixar jag det innan veckan är slut!

2008-07-02 @ 21:42:57
URL: http://bjerkansdotter.blogg.se/
Postat av: Milla

Här kommer en STOR *helgkram* Hoppas att allt är bra?

2008-07-04 @ 01:52:47
Postat av: Blondiie

Låter osm han har nattsrkäck på g=P

Det fick emelie. Släpte efter några veckor.

Däremot har min son kommit i mer trots än något ban jag träffat! Mot andra är han ängla lik men mot mig INTE änglalik haha

2008-07-04 @ 20:18:13
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0