Dop-planerna spikade

igår fick jag äntligen tag i tanten på Hyresgästföreningen här, så jag fick bekräftat att lokalen verkligen är bokad av mig. Fick nu oxå veta, efter att jag frågat, att den kostar 300kr i dep.avg. varav 200 fås tillbaka & att vi får nycklarna kvällen innan.

Charlies pappa Nicklas kommer till Sverige den 1/7 & åker då hem till sin pappa & sen kommer han till oss den 3.e. Jätteskönt, för då hinner han & Charlie lära känna varandra lite innan dopet. Idag ska jag maila ut inbjudningarna till de som har mail, det är mest släktingar, sen gudmor & gudfar.

Nu ska jag upp & sminka mig & släpa upp Flisan, det är ju skolavslutning.. Vi har grått & mulet här :(

Kommentarer
Postat av: Blondiie

När skall jag kommma? På dopet alltså skrattar

det blir nog jättefint. Ett tips. Jag köpte vanlig vit pappduk sen stämplade jag bebisfötter på hela duken, det var skitfint. Man knyter en näve, drar den knutna näven i blå färg (eller rosa ) sen slår man näven i bordet, dår får man foten, sen tar man å går över pappret med nävarna. sist tar man ett finger ågör blått å trycker 4 små tår f.r man ser aldrig e på bebisars spår. Det var sååå sött.

kramis

2008-06-10 @ 09:16:10
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0