Idag

har jag städat på undervåningen. Flisan & hennes kompis Tindra gick ut & lekte med Charlie, imorgon är det övervåningens tur...

Efter det gick jag & Charlie & handlade på lilla butiken här vid oss & jag tog med hans cerisa gåvagn, tänkte han skulle få gå hem sen.

Flisan kom bort till affären & så skulle vi gå & jag ställde Charlie vid hans gåvagn. Ena vändan gick bra där utanför affären, men den andra gick inte alls. Lilla Skrotas snubblade på något & ramlade & han höll fortfarande fast i handtaget när han landade, så han skrapade upp nästan alla fingrar  :(

Inte så farligt iofs, men det måste gjort förjävla ont eftersom det var vid nagelbanden & han började blöda på några fingrar :(

Det var bara att ta upp & trösta & sen sprang jag återigen in på affären & köpte desivon & plåster i olika stl, tänkte att det kan vara bra att ha i skötväskan...  Det första jag gjorde när jag kom ut var att tappa flaskan i backen, så korken sprack.. Suck :(

Ska försöka laga den med tejp eller nåt, hoppas det håller. Annars får jag ta med Alsospriten i skötväskan..

Gick en annan väg hem än vi brukar, bara för att Charlie skulle få fortsätta gå med sin vagn. Vid den stora lekparken en bit från oss blev han helt vansinnig på Flisan, så till slut satte han sig ner & bara vrålade. Han höll nämligen på att köra in i staketet flera ggr, så hon styrde bara ut vagnen rätt på gångvägen, men han blev helt galen...

Till slut räckte det med att hon tittade på honom & sa "Krock", då satte han sig ner, skrek & skakade av ilska  *S*

Satt & pratade med Charlie & såg i ögonvrån hur en kärring cyklade max 20cm från Charlies rygg i världens fart, om han kastat sig bakåt så hade kärringen kört över honom...  tycker det minsta hon kunnat gjort var att plinga eller tjoat för att uppmärksammat mig!!!

Sen mitt i allt kom Elenore & Tim . De kom fram & Tim sprang fram & gav mig en så go kram :)  tusan, vilken charmör han är den ungen ;) Fick flera kramar av honom & jag tror Charlie blev lite sotis  *S*

Som vanligt snodde Tim Charlies solhatt ^^  Flisan & Tim busade lite oxå, Tim satt bredvid Flisan & kastade sand på sig själv & upp i luften & höll på att skratta ihjäl sig åt sig själv & när Flisan dessutom började skratta... Herregud, jag trodde ungen skulle ramla omkull av skratt  *S*

De busade lite på hemvägen oxå & Flisan sa efteråt att Tim var en så söt & rolig unge :)  Hon hoppas nog på att lillebror blir likadan ^^

Jag & Charlie har lekt lite, ätit middag & tittat på den här filmen  


Nu kollar vi på Napoleon - Den modiga lilla valpen 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

hej hej. tänkte bara höra om du vet i fall carro lagt ner bloggen eller om hon har en ny ?

2008-06-14 @ 00:52:09
Postat av: Blondiie

Ajajaj att skrapa fingrar gör ju så fasligt ont!

hoppas det är bättre idag =)

kram

2008-06-14 @ 10:41:52
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0