Kapad dator

Jupp. Min dator är kapad av ett hmskt virus. Väldigt svårt att få bort ...  viruset heter Felicia....  *S*  hon sitter hela dagarna & kvällarna  vid datorn & går ej att få bort...  Jag har fullt upp som det är, jag har inte tid att tjafsa om att hon ska bort därifrån. Försöker fixa & göra fint här, måste få lite mera plats & lättstädat.

igår flyttade jag bokhyllan efter att ha plockat ut en massa saker, som Charlies leksaker tex. Flisan var tvungen att hjälpa mig sista biten, bokhyllan var för tung för mig själv.. Idag har jag grymt ont i kroppen, men framför allt i ryggen...


Kommentarer
Postat av: Elenore

Men hua, stackars dig.

2008-06-29 @ 14:48:09
URL: http://norpan86.blogg.se/
Postat av: Nicklas

O du får allt ta det lite lugnt Helle !

Jaha ikväll bär det alltså av till Sverige igen :)



Blir första gången på svenska mark seda 22 månader tilbaka :) spännande ;)

Vi ses om ett par dagar.

kramen / Nicklas

2008-06-30 @ 07:17:58
Postat av: Elenore

Jocke vill vara mitt i smeten! =)

2008-06-30 @ 15:27:47
URL: http://norpan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0