Tack för pizzan Elenore & Jocke :)

Elenore ringde & sa att hon kunde hjälpa mig att få ut pengar idag, så jag förde över lite pengar till hennes konto, sen möttes vi vid pizzerian/kvartersbutiken. De skulle äta, så jag beställde en pizza & så åt vi med dom. Charlie började dock grina när Jocke pratade med honom haha :) Fast sen blev Jocke hans nya bästis, Charlie fick massa pommes av honom ;)

Efteråt fick jag pengarna, men Jocke sa att han bjöd på pizzan & jag blev så paff så jag glömde säga Tack för maten, men iofs, jag sa ju Tack så mkt ^^

Elenore, Tim, jag & Charlie lekte en stund i lekparken & då tog jag några bilder. Kameran är dock seg, så ungarna hinner ju dansa tango med varandra innan den tagit nån bild :(











Tim sopar. Försökte ta kort när han sopade i lekhuset, men han hann iväg :/




Charlie med Flisans gamla oanvända ljusrosa skor ^^




Elenore försöker rädda Charlie från krypande Tim




Fick kramar idag oxå av charmtrollet Tim :)

Kommentarer
Postat av: Blondiie

Vilka sköna kort!

Skön dag med,,,

Duu, vill lägga in en youtube på hemsidan, hur gör jag det?

korkad får ine till det

kramis

2008-06-15 @ 18:19:04
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: Elenore

klart du får det!

2008-06-16 @ 06:02:49
URL: http://norpan86.blogg.se/
Postat av: Mormor

Godmorgon gumman. Jag testar om jag klarar av det här...VAD FINT FELICIAS RUM BLEV och så mycket mera utrymme hon fick,jättebra planering.Tack min kära dotter för att du hjälpte mig med min dator igår.Jag såg att Chrlie kan gå lite,JAG ÄLSKAR ER.Från Mor,Mormor







2008-06-17 @ 08:39:45
Postat av: Blondiie

Gåd damit va rörande din mamam skrev, va fint! vilken kärlek krmais

2008-06-18 @ 21:34:03
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0