Tittut, här är jag!

Haha, kom inte på nån bättre rubrik...

läste Nicklas (Charlies pappa) kommentar i inlägget innan & blev plötsligt stresad... Fi fan, om 4 dagar kommer han till Sverige, jag sitter & tänker att han kommer om 1½ vecka... Jag är alltså 1 vecka efter  *S*

vi lever & mår bra, men jag har inte varit så sugen på att blogga & har haft fullt upp. Har tagit in Charlies säng till mitt rum igen, han vaknade så ofta & gallskrek när han sov i sitt rum, tror inte han var mogen :(

Möblerade om lite i hans rum & tog upp vårt stora datorbord + datorn & ställde i hans rum. Har tagit upp mera av hans leksaker, så han kan leka här uppe oxå när man sitter framför datorn. Han lär ju sig att trivas bättre i rummet då oxå.

Har fixat grindrarna vid trappen & håller på att fixa & planera. Ikväll ska jag ta bort allt i bokhyllan & flytta in den ca 1½ meter & ev möblera om tvbänken & soffan.. Får se hur mkt jag orkar med tanke på min rygg.

Är glad att det gick att dela datorbordet så att varje del var lätt att bära upp, det värsta var nog skärmen.. Den är ju stor & tung...

Nu är det bara 4 dagar kvar tills Nicklas åker, 1 vecka innan han kommer hit, så nu ska jag komma ihåg det... Om en stund ska jag tvätta, men innan dess vill jag hinna till affären & handla mat & sen hem & sortera tvätten. Tänkte försöka hinna tvätta prydnadskuddar, sofföverdraget & mitt överkast, förutom den vanliga tvätten. Får se hur långt jag hinner. Tänkte sortera ut kläder jag aldrig använder oxå, men det kan jag göra en annan dag..

Måste sortera papper oxå. Är ju en slarvmaja, så jag lägger bara ihop allt & har ingen ordning på nåt :/


Kommentarer
Postat av: Milla

Åh..vad roligt med ett livstecken,jag har saknat dina inlägg..Hoppas att det går bra när Charlies pappa kommer.**KRAM**

2008-06-26 @ 17:22:01
Postat av: Elenore

Yey, äntligen nått att läsa.

Ja man kan börja undra, men samtidigt så verkar det ju som han förstår vad jag säger..

2008-06-27 @ 08:11:41
URL: http://norpan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0