Ang igår igen

Sen kom vi tydligen 20 min försent, inte 10 som jag fick för mig, men så kan det bli när man har barn som blir hungriga & som måste äta innan man ska iväg...

Då kan jag förstå att de inte orkade vänta.

Nog om det, jag är fortfarande lite besviken naturligtvis, men kan ha överreagerat igår,som jag skrev. Det har ju varit en väldigt känslosam vecka, på ett negativt sätt, så även om jag oftast känt mig glad, så har sorg & irritation legat & pyrt under ytan.

Jag kke inte skulle hålli tillbaka tårarna på min bekantas begravning.. Skulle nog låtit dom forsa, men jag var rädd att Charlie skulle börja stortjuta han med, om han såg mig gråta & då skulle ingen höra prästen...


*Inlägget redigerat liksom förra inlägget pga utredda missförstånd*

Kommentarer
Postat av: Louise

Ja glass hade varit gott att ha i oxå..fast vaniljvisp va gott med, lite nyttigare oxå, tror ja :D haha!

2008-03-09 @ 12:07:09
URL: http://louise1.blogg.se
Postat av: Malin

precis :) du kan läsa allt nytt om henne i min
blogg, så du inte har missat det. och ja, hon ammar :) Hon är ju xtina, gör inte som alla andra ;)

2008-03-09 @ 12:14:32
URL: http://chakrat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0