Borttaget inlägg

Tog bort mitt inlägg om kalaset igår, det kändes bara fel att ha kvar.

Carro har skrivit om kalaset i sin blogg, så där fick jag svaret, vilket var skönt att veta. Hon hade tydligen sagt att det fanns tallrikar & tårta & att det bara var att ta för sig, men hon trodde att vi inte ville ha. Sen när hon fått veta om min besvikelse,så förstod hon nog att ingen hade hört det.. Nu är iaf det missförståndet klarlagt.

Däremot så skickade Carro sms enligt min mobil 14.53 & undrade om vi var på gån. Det besvarade jag inte,eftersom jag inte ens hörde mobilen.. 7min senare skickade min lillebror sms & undrade var vi var & då svarade min dotter,som hörde sms.et, att vi var på gång.

Så det bidde missförstånd från båda hållen, försening från oss pga att ungarna blev hungriga & åt, maten drog ut lite på tiden vilket lätt händer & jag trodde ärligt vi skulle hinna i tid, men man kan aldrig styra över bebisars behov riktigt.

Hon blev iaf glad över kläderna Leo fick, även om de inte var superfina,men de kan nog komma till nytta ändå hoppas jag.

Carro var besviken över att kalaset inte blev som hon tänkt sig, men blir egentligen barnkalas någonsin det, när man är ensamstående?

Hon tog en massa bilder & alla kusinerna (pojkarna,Flisan var ju ute med Carros lillasyster & lekte) var på strålande humör, även om Charlie & Leo var trötta, men jag blir så paff nästan varje gång man tar kort på Charlie.. Han ser ju nästan jämt rödhårig ut!!!  *Morr*

Nu blev det väl så iom att han hade marinblått på sig & mina jeans i bakgrunden på en del bilder, men för katten alla kameror, han är blond!  *S*

Nu ska jag skriva till Carro & reda upp detta,så hon kan känna sig lite glad över kalaset iaf.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Tycker du ska skämmas som får Carro att mådåligt mär hon fixar ett barnkalas själv hon är 19 år och ensamstående, kan inte tänka mig att micke hjälpte till, så har du MAGE TILL att bråka om en jäkla tårta, EN TÅRTA?? Precis som om man bara kommer till ett kalas för att äta tårta, men herregud jag trodde du var över 30, väx upp för fan..

En jävla tårta, herregud, gå och köp en tårta själv istället som du kan ge din unge om hon blev så ledsen, man trodde ju att man gick på kalas för att träffa födelsedagskalaset. Tycker jävligt synd om Carro!

2008-03-09 @ 18:23:18
Postat av: Helle

Öhh, jag har inte bråkat om en tårta om du nu missat det.. Du har uppenbarligen missat en hel del märker jag... LÄs alla inläggen om detta om du ens ska skriva nåt.

2008-03-09 @ 18:25:47
URL: http://heahog.blogg.se
Postat av: Louise

haha ja snart är det ju beach 08 :P Fan va jag skulle vilja va brun nu, jag är så blek som ja kan bli typ..urk..haha..

jobbigt att de blev misslyckat o missförstånd med kalaset..men viktigast är ju att Leo hade kul, o han lär ju inte fattat så mycket :P Ni kanske får stanna längre nästa kalas ;)

2008-03-09 @ 19:22:18
URL: http://louise1.blogg.se
Postat av: therese

lovisa: inte min sak att lägga mig i men har du något med det här att göra överhuvudtaget,vem ger dig rätt att skälla ut hella?!
vet du verkligen hur det gick till överhuvudtaget baserat enbart på att du läst deras bloggar`!?

visst det är tråkigt att carro blev missnöjd och förmodlignen lessen över leos barnkalas,man vill ju att ens barn kalas skall bli superbra men det är ju lätt hänt att det blir missförstånd med en massa barn som springer runt och stress och fikande och presentöppning. du får se det i hellas perspektiv oxå, hon kommer till ett kalas för att fira leo och så verkar en del skita fullständigt i om hon är där och hon känner sig inte välkommen enbart i vägen och ingen frågar om dem vill ha fika (så att hon hör iaf) osv. säger inte att carro gjort något fel och inte heller hella,men det blir lätt fel och missförstånd lovisa!

2008-03-10 @ 10:49:29
URL: http://metrobloggen.se/leonasmamma
Postat av: Helle

Det var ingen som sket i att vi var där. Tror Carro hade huvudet fullt av andra tankar & besvikelser för hon var nog lite off, men jag tycker att vi 3 mammor ändå gjorde vårt bästa för att inte sänka stämningen,trots att jag & den andra mamman är osams.

Missförstånden är iaf utredda & det finns alltid nåt positivt i det negativa :)

2008-03-10 @ 11:15:54
URL: http://heahog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0