Bvc läkarbesök

Igår var vi till bvc, Charlie skulle träffa barnläkaren för att kolla upp hans huvudform, en gång för alla.

Innan dess fick vi väga & mäta honom, först visade vågen på 10070gr & jag blev orolig, det kunde inte stämma..

Vägde om & då slutade det på 10,400gr, vilket lät mera rätt, men ändå har han inte gått upp så mkt sen sist, men han äter lite mindre nu & är ju rörligare..

Däremot har han vuxit lite mer på längden, han är nu 74,5cm lång :)  Fatta att han vuxit lite mer än 30cm &  gått upp mer än 8kg på 10½ månader !!  helt galet mkt :)

Den 8.e april är det exakt ett år sen vattnet gick hemma hos pappa & min låtsasmamma... fy tusan vad tiden har gått fort :)

Kommentarer
Postat av: Louise

jag ska nog göra nån typ av skönhetsgrej..det borde man unna sig mer..nagelförlängning vill ja göra..ja har inga naglar så de vore asnajs å ha..haha..mina är så mjuka så de går av på en gång.. =(

2008-03-14 @ 09:42:45
URL: http://louise1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0