Deppig torsdag

Idag är jag jättedeppad, men jag orkar inte skriva vad det handlar om, bara att det är nåt som sårat mig väldigt djupt.

Om jag hade kondition & barnvakt så hade jag sprungit av mig lite av sorgen, men tyvärr har jag en gammal dams kondis...

Har tvättstugan, så jag passar på att avreagera mig lite på tvätten, skakar ut den extra hårt osv. Det funkar iaf lite. Ska gå ut när jag är klar, med Charlie i nya vagnen & gå av mig lite, tror det behövs...

Fast helst av allt skulle jag vilja lägga mig & storböla en stund, men skulle jag göra det,så skulle Charlie börja gråta & jag får alltid sån huvudvärk när jag storbölar.


Kommentarer
Postat av: louise

haha jo berätta :D nu blev jag ju nyfiken vad som hände :P

2008-03-06 @ 13:38:28
URL: http://louise1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0