Febrig bebbe

Upptäckte att Charlie har feber nu för ett tag sen. Innan trodde jag han bara hade lekt sig varm, men jag borde fattat när han ratade vällingen & istället gnällde efter tutten.
Ammade, han somnade & vaknade nån min senare..

Han satt sen helt stilla i min famn medan jag kollade på American Idol, han lutade huvudet mot mitt bröst & bara mös, sen skulle jag hämta termometern så Flisan tog honom i famnen & han protesterade inte som han brukar.
När jag satte mig i soffan igen hade Flisan lagt honom mot sitt bröst, så han låg på mage & där låg han utan problem. Han brydde sig inte om mig eller nånting, han brydde sig inte ens när jag stoppade in tempen under hans arm..

Tempen visade på 37.7, men jag undrar jag... Tycker han verkar alldeles för slö för så lite feber & den var rätt billig... Men men. Det visar sig sen.

Han låg nog på hennes bröst i max 10 min, sen slocknade han. Hon somnade strax efter hon oxå. hon vägrade gå upp & lägga sig, hon ville passa på...
Tog några kort på dom, lika bra att ta när de ändå mös. Ska strax ta Charlie, väcka flisan & gå upp & lägga oss.

Idag har jag varit riktigt slö, kan ju bero på vädret oxå iofs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0