Förbenade huvudvärk!!

Vaknade upp med huvudvärk...  Trots Ipren & alvedon så vägrar den lämna min skalle...

Just nu sitter den vid höger tinnig & i höger öga & jävlas... Ingen större idé att ens fortsätta städa med andra ord, inte om jag ska kunna ta hand om Charlie...

Tanken har slagit mig förr att det kke är en tumör eller nåt, men så illa är det ju knappast. Har däremot en yngre släkting, mitt i tonåren, som just opererat bort en tumör i hjärnan, i måndags eller tisdags. Den har han gått med i mer än 2 år, men den hade tydligen växt, därav operationen, som vad jag vet, gick bra.

Idag fyller hans lillasyster år & han ligger på sjukhus.. De tar säkert med tårta dit & firar henne,så han får vara med iaf :)  Håller tummarna att allt blir bra för honom & att hon får en fin dag :)

Kommentarer
Postat av: Milla

Tycker att det låter som att du har migrän!
Jag har själv svår kronisk migrän..Du borde nog gå till en doktor,och om det är migrän så borde du se till att få riktig migränmedicin som sumatriptan (det är samma som imigran men för att få det på högkostnadsskyddet så måste det stå sumatriptan på receptet) hoppas att du kan få nån hjälp,jag lider med dig./ kram

2008-03-15 @ 17:51:39
Postat av: Helle

Tack för tipset Milla :)

2008-03-15 @ 23:51:29
URL: http://heahog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0