Illamående & myskväll

Har som vanligt ont i nacken/axlarna & huvudet. Mår illa & har gjort det till & från sen i morse. Charlie verkar inte helt kry heller, han är ovanligt trött.

Han sov mer än 2 timmar på tidiga eftermiddagen, sen en gång till bara nån timme senare & nyss höll han på att somna i vagnen på bussen på väg hem. Då åt han dessutom majskrokar...  Nu är han pigg som en lärka igen, ändå somnade han till för mindre än 10 min sen.

ikväll ska vi mumsa på grillad kyckling, potatissallad, fetaost & oliver.. Sen blir det smågodis...  Är sugen men ändå inte. Kke ska stoppa fingarna i halsen & kräkas lite innan maten & se om jag mår bättre, men å andra sidan vill jag hellre äta först 6 se om jag blir bättre av det..

Kommentarer
Postat av: Milla

Hej..hoppas du inte mår dåligt fortfarande? / kram!

2008-04-01 @ 08:28:24
Postat av: Helle

Hej Milla :) Nä, idag är jag bara trött, annars är allt helt okej :) Hoppas allt är bra med dig oxå :) *kram*

2008-04-01 @ 08:41:05
URL: http://heahog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0