Krock med blå vägg

Var ner till Synsam, de ringde & sa att mina nya glasögon var klara & jag blev förvånad när jag såg att de fått nya rutor & ny dörr. Allt var i glas & dörren går nu utåt,istället för inåt. Optikerna skämtade & sa"hoppas nu bara att ingen springer rakt in i glaset" & jag kom plötsligt på en händelse i fredags, när vi var på väg till kyrkan & min väns begravning.

Vi trodde att vi kunde gena genom ett bostadsområde, man såg kyrkan bra där & den låg jättenära, men tji fick vi..
Vägen slutade som i ett T & på vardera sida var det inhägnade villatomter.

På väg tillbaka för att de den långa vägen,så gick Flisan av nån anledning bakåt när hon pratade med mig.
Bakom henne närmade sig en blå trävägg, men jag sa inget eftersom jag trodde hon såg den när hon vred huvudet bakåt & tittade,så jag trodde ju hon skulle stanna eller vända sig & därmed undvika väggen, men icke..

Hon vänder sig helt om & smackar rakt in i väggen! Hon började naturligtvis gråta, & jag tröstade henne, men hon fick nog inte så ont, det var nog mest att hon blev rädd, vilket jag oxå skulle blivit om en blå vägg plötsligt anföll mig  :(

Efter begravningen skrattade hon gott åt händelsen när hon berättade det för min väns dotter (hennes kompis) & de båda gick & fnissade i solen ^^

Nu ska jag äta stekta rostbröd med stekta ägg.. Inte nyttigt, men snabblagat & mättande :)

Kommentarer
Postat av: Louise

tack så mycket =D

ja, hade ja inte klarat denna tenta hade ja ju typ grävt ner mig själv..usch :P men nu börjar de gå bra igen..tur det!!

2008-03-10 @ 18:09:28
URL: http://louise1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0