Manglad bröstvårta

Polisanmälde tjejerna via nätet igår, fast jag höll på att bli galen. Man fick bara skriva 1000 ord & tydligen had ejag skrivit mer än det, så jag fick ta bort en himla massa saker...  :(

Charlie fortsatte ta sig fram på hans egna krypsätt igår, nu tar han sig fram typ överallt på nedervåningen...  Han försöker resa sig vid spjälorna vid trappen & har blivit förälskad i eluttaget som finns där. Han drar ut lampsladden om jag inte ser honom & säger jag Ajaj, så flinar han bara..  Han tar iofs bort handen, men den är där lika snabbt igen..

Flisan 4½ mån -97
  


Han vägrade äta middag igår, men han visade tydligt att han ville smaka lite knäckebröd, men igår gjorde det ont, han började vrålskrika direkt. inte så konstigt heller, tandköttet är ju svullet pga de nya tänderna som kommer.

Just nu är han vid tv-bänken & rotar i en låda. Fick ta bort lite saker ur den som inte är lämpliga för honom. Väntar bara på att han ska klämma fingrarna... Nu hittade han videon & dvd.n...


Fick flytta tillbaka honom till lekmattan :)


Charlie väckte mig inatt vid 4. Han fick nappen, jag somnade om,han skrek,fick nappen,vi somnade till eller iaf nästan osv & så höll det på till 5. Då tog jag med honom på toa & sen la vi oss igen & Charlie fick tutte.

Förväntade mig att han skulle somna om som vanligt, men tji fick jag!!

Min herre blev jättepigg, slet mig i håret, sparkade på mig, petade mig i näsan & i ögat, försökte gräva ut mitt öga & klättrade på mig...   Pussade på honom & strök honom över huvudet & han lugnade sig..

trodde jag...  Kände hur han vände sig mot Flisan, jag kikade på honom & ser hur han snor hennes ena kudde som han börjar leka glatt med..

Han påminde om en kattunge som leker med ett syskon eller ett stort gosedjur.. mkt sparka, bita, putta osv  *S*

Han kröp tätt intill mig, vände sig så han låg med sin rygg mot min mage, puttade sig upp lite, så han till hälften låg på min arm... Jättemysigt  :) Jag blundade, han började skruva på sig & började vrida på huvudet.... Kan lova att det gjorde skitont!!!
Bröstvårtan manglades mot mina revben
, hade det varit en vuxen som gjort det med flit så skulle han/hon fått en fet smäll, men dumma jag låg kvar & trodde att han skulle lugna ner sig.. Icke sa nicke.. Han fortsatte bakhuvudmangla mammas tutte :(

Vi klev upp 5.45. ingen idé att försöka slumra längre.

Charlie i hans bad-poncho
           

Tur att brorsan sover här, ska be honom hjälpa mig att flytta tv.n, videon & dvd.n från tv-änken till bokhyllan istället. Håller tummarna att tv.n får plats där bara... 

Blir tvungen att möblera om igen då, men men. Bättre det än att han får stötar eller pajjar nåt.

Sura bebben, men lika söt ändå :)
         


Kommentarer
Postat av: Louise

hahaha vilken min på den sista ^^ söt!

2008-03-17 @ 15:59:26
URL: http://louise1.blogg.se
Postat av: lollo

har ni flera våningar? Trodde du bodde i typ lägenhet, eller man kanske kan ha trappa ändå? =D

Nu är jag hemma i sorunda..grymt skönt faktiskt..en stund iaf :D Imorn kommer bror din o hälsar på mig..länge sen ja träffa han nu..

2008-03-18 @ 16:57:46
URL: http://louise1.blogg.se
Postat av: lollo

jaha, det lät ju mysigt, men förstår om det är lite rostigt om den är byggt för typ 100 år sen..haha..

ja nu ska ja slänga mig i soffan framför teven med chilinötter =D mums

2008-03-18 @ 19:12:00
URL: http://louise1.blogg.se
Postat av: Jaacobsson

Oj va söt han e! =)

2008-03-24 @ 12:35:01
URL: http://jaacobsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0