Nystädad dator

Fi fan vad dammig datorn var.. Stackarn... Inte undra på att den varit seg & låtit... Kan bara säga att jag nte städat ur den på minst 1½ år.. Det var verkligen tjockt damm & den är INTE lätt att städa ur...

Har använt ett stort antal tops, dammtrasa,dammvippa & en tandborste... I fläkten till utsugen fick jag inte bort precis allt, men det går heller inte att komma åt,så det dammet får vara kvar..

Nu spinner datorn så vackert & tyst, det var en riktig lyckokänsla att starta upp den :)

Nu återstår bara formateringen, men den tar jag imorgon efter att jag röjt här.. Ska sopa upp det värsta, men dammsugas är det som behövs.


Hittade denna bild på Flisan,för lite mer än 2 år sen...

Där satt hon & väntade på mormors sax,på egen begäran... Det gillade jag INTE, men hon hade svårt att hålla tovorna borta,så jag gick med på det...Mer än halva håret klipptes av,dvs till axlarna :(

Kommentarer
Postat av: Louise

ja stackars Micke..att bli av med jackan sådär :P träffade han vid tåget..jag skulle till uppsala o han till arlanda..så jag fick hjälpa honom på arlanda express..han visste inte var det gick ifrån å han hade en 45 minuter på sig tills planet gick..men han hann på sekunden tydligen =D skickligt!

jag fick oxå bota min huvudvärk med ett piller..men jobbigt för dig som inte ens drack..

2008-03-02 @ 18:35:49
URL: http://louise1.blogg.se
Postat av: Louise

attans då :P haha..den är sjukt tung så tror inte ja orkar ta med den på tåget till nynäs :P

2008-03-03 @ 18:05:25
URL: http://louise1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0