Onsdag fm

Charlie har fortfarande lite feber, men är glad & lagom busig, tack & lov :)

Just nu sitter han på sitt lektäcke på golvet & leker med sin ringpyramid,med Flisans gamla "Min mamma är bäst i världen"t-shirt & ett par söta trosor med nallar på.

Hepp, nu har han satt sig på golvet ^^

Han är så himla söt i håret, han har lite "godmorgon"rufs i bakhuvudet  *S*   Han har blivit så långhårig & fått så mkt blont hår :)  Lite lustigt,med tanke på att han var ljusbrun när han föddes:) 

Ofta ser han ut att vara rödhårig, men han är blond. Dock har han ju skiftningar i rött, men det kommer från min sida av släkten. Jag har ju röda skiftningar, vilka jag ärvt efter min mormor. Har en morbror & moster som är lite rödhåriga oxå. 

Vi ska strax in i duschen. Charlies "PappaAnna" ringde nyss & sa att vi får deras Emmaljunga. Det är en duo eller kombi egentligen, men jag behöver ju inte liggdelen, så jag säger att det är en sittvagn. Den har några år på nacken, men är fin i övrigt & Charlies grönrutiga Brio vi har nu, är det ju en massa fel på + att den är så trång invändigt.

Om jag inte minns fel är emmaljungan svart, men det återstår att se. Ska passa på att ta med mockastövlarna hon skulle ha provat för länge sen. De är skitsnygga, ljusbeige med halvhögt skaft & mjuk upphöjd klack med kinesisk drake på skaftet. Fick dom av en väldigt bra killkompis, men de var alldeles för stora :(

Jag har stora fötter, 40-41, men dessa var tok-stora & Anna har en stl större än mig. Inte så konstigt iom att hon är längre oxå.  Jag hoppas verkligen hon kan ha dom  :)

Idag är det fint väder, så jag tänkte åka bussen till henne utan vagnen, jag tar honom i bärselen. Det är kallt ute, men inte så kallt & solen skiner.

Min rygg kommer avsky mig, men vad tusan...   Jag ska ändå inte anstränga den speciellt mkt denna vecka, så jag hinner vila ryggen sen.

Kommentarer
Postat av: Louise

jag är frisk igen..yeeeyy! =D eller iaf mycket piggare..

2008-03-05 @ 14:00:48
URL: http://louise1.blogg.se
Postat av: Louise

men gud va snällt..fick ni allt det där? :D Kul..du får ta kort å visa =)

2008-03-05 @ 18:22:38
URL: http://louise1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0