Snart 33år & fick visa leg för att köpa cigg..

Glömde berätta att jag fick visa leg igår på konsum när jag handlade... Kassörskan var ca 20 år, så jag tyckte det var rätt komiskt att hon frågade efter leg  *S*

Tycker jag ser rätt sliten & trött ut, men det tyckte tydligen inte hon  *S*

Flisan undrade varför jag visade leg, så jag skojade & sa att det var pga påskmusten, men sen berättade jag varför & sa att man måste visa leg om man är under 25.. Så kom jag på att det bara gäller på bolaget ju  *S*

Får helt enkelt ta det som en komplimang från kassörskan då :)

Börjar känna mig stressad & irriterad.. Vill ha tag på tonårstjejerna som stal vagnen & pajjade den, jag tror inte jag har råd att fixa den.. Med alla fel & skador som finns nu, så lär det gå på skitmycket att laga den..  Får nog räkna med minst 1000kr iaf....

Brion måste oxå fixas.. knäna är i princip helt slut, så jag är livrädd att nån av dom ska gå av & vagnen ska säcka ihop.
Skulle helst vilja ha en ny vagn, men jag kommer inte ha mkt pengar kvar när räkningarna är betalda...

Ska försöka få tag i verkstan på Babyland denna vecka, men med tanke på att jag inte fick tag i dom förra veckan, så ser det inte så ljust ut...

Idag gjorde jag mina smarriga köttbullar med vitlök, sås från skyn, potatis, morötter, broccol, blomkål & tomater. Charlie fick en bebisversion som vanligt. Han åt sjukt mkt, trodde inte han skulle ha sån aptit med tanke på hur förkyld han är.

Han dricker som en galning & är väldigt pigg, han har busat hur mkt som helst med mig idag :)   Fast han är sååå arg på mig när jag torkar hans näsa eller suger ut snor som bråkar med honom, men det får han stå ut med. Jag måste ju om han ska kunna andas ordentligt...

Dock rinner det inte mkt alls, så jag misstänker att han kommer bajsa eller kräkas ur sig snoret istället...

Idag lärde han sig att fejkhosta ordentligt, så han & jag satt & larvade oss vid bordet & skrattade :) Charlie fick tårar i ögonen av skrattandet vilket var så sött :)

Kommentarer
Postat av: Christina

jo, önska det gjorde det för mig med. men det kommer det dvs inte göra. han är redan på g och gå när han tar tag i saker =/ okej, förstår. hoppas du får låna hennes grind sen. kan ju vara bra. för din egena låter ju inte ju bra om den inte går spärra =/

2008-03-24 @ 09:02:23
URL: http://kicket.blogg.se
Postat av: louise

hur såg hon i kassan ut? haha roligt :P

2008-03-24 @ 17:37:38
URL: http://louise1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0