Fredag kväll

Flisan kom hem iaf. *duktig flicka*

Tror hotet om att bli hämtad av mamma tog mest skruv.. Har fortsatt småfixa här, slängde in hennes gamla säng i Charlies rum så länge, han leker så sällan där iaf, så en dag gör inget.

putsade hennes fönster, strök & bytte gardiner & fixade hennes persienn som , liksom alla andra persienner här, hade tappat knappen nertill & därför blivit sned. Har blivit lite expert ^^

Tänkte byta persiennsnöre i köket snart oxå. undrar hur många års flott som gjort det så stelt.. *äckligt*

Plockade undan skrivbordstillbehör osv i flisans rum & slängde upp cdskivorna i hyllan & ställde upp lite prydnader.

Håller på att övertala henne att ta databordet jag just nu sitter vid som skrivbord ett tag, så jag kan köpa ett mindre databord.
Lägenheten är som sagt inte stor & den är hemskt dåligt planerad.

Men men. Vi har iaf tak över huvudet & varmt & ombonat, till skillnad från alla som inte har den turen eller som helt enkelt sumpat allt.

Vill ha barnvakt en hel dag, så jag skulle kunna tokstäda här hemma.. Eller nä, 2 dagar & 1 natt... Då skulle jag kunna skura lister, dörrkarmar & hela fadderuttan oxå :)

Skulle vara nice att kunna gå ut & skaka rumpa oxå en kväll & få småflörta lite eller hångla.. Guuuud så jag saknar att hångla ibland!!! Ett bra hångel slår ett bra ligg kan jag säga... När jag har druckit så blir jag verkligen inte pilsk som så många andra, jag blir mera hångelsugen, fast mest är jag ju danssugen ^^ (föredrar nyktert sex)

nu har jag varit utan sex i ca 19 månader. Hade sex med ett ex efter att jag jag fått reda på att jag var gravid, åkte dit för att enbart umgås, men han visste ju direkt hur han skulle få igång mig & eftersom jag var svag för honom då så...

Det här är verkligen rekord för mig... Mitt förra var 7 månader, men det är ju slaget med hästlängder ^^

Har sällan tid eller ork att ta hand om mig själv, så det är inte så konstigt att jag har drabbats av sexdrömmar. Det är fruktansvärt frustrerande kan jag säga! Det är lika frustrerande som när man har bråttom nånstans & benet somnat hela vägen från tårna upp till ljumsken eller längre..

Innan jag har sexdebut igen, så måste jag nog flytta. Väggarna här är från helvetet när det gäller att borra, men för nyfikna är de från paradiset... Väldigt lyhört alltså... Inte skojigt för någon som har ett normalt liv, men ännu mindre roligt för nån som har ett tillfälligt onormalt :(

Över till nåt annat, innan jag verkar som värsta sexdåren..

köpte solglasögon på Lindex till Charlie i förrgår, i mjukt böjbart material (silikon?). De ramlade dock av min stackars son, så de lämnade jag tillbaka igår. köpte ett par ascoola på Kappahl för större pojkar, svarta med glittrigt spindelnät över bågarna.

Han hade på sig dom hemma idag framför spegeln vilket gick bra, men när vi kom ut.. oj oj oj! inte ens kepsen fick vara kvar på huvudet :(

Ungen fick tokryck & kastade sig bakåt & bara vrålade, så det var bara att ta av honom dom :( Han får väl sitta & rynka ihop fejjan så det ser ut som om han ätit citron då :(

Kommentarer
Postat av: elenore

får väl ta hand om dig själv, killar är överskattade kom vi väl överens om?! ;)

2008-05-31 @ 13:12:36
URL: http://norpan86.blogg.se/
Postat av: blondiie

Har ändrat mig, vi byter inte barn, vi byter hem! (jag lämnar såklart mina barn kvar hemma =P )

säg till när du städat så byter vi så kommer du hit flinar byta persiensnöre? skakar på huvudet tur man har hyfsat nu lgh =p

Men du är så välkommen att skura lister såååå

kram på dig

2008-05-31 @ 22:35:25
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0