Frustrerad!

Att Charlie är sjuk & mår så dåligt är frustrerande.  Att inte hinna med att tex städa ordentligt pga detta är frustrerande..

Att hans vagn när som helst kommer braka ihop & jag inte har råd att köpa en ny är frustrerande..

Att jag ännu inte fått svar från hans far om han kan hjälpa till är frustrerande..

Att det inte finns lediga tider förrens på måndag i tvättstugan är frustrerande...

Jag skulle behöva någon här just nu som kunde roa Charlie en stund så jag fick gå lös med dammsugaren 6 på så sätt bli av med frustrationerna...  Får försöka med disken istället...  Då kan Charlie sitta bredvid & stöka med plastbyttor & slevar..


                                                                                        image286

Kommentarer
Postat av: Elenore

Stackars er!

2008-05-02 @ 18:17:54
URL: http://norpan86.blogg.se
Postat av: Christina

Jag instämmer helt :)

2008-05-02 @ 20:05:20
URL: http://kicket.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0