Massa bilder från förr & nu

Är min lillebror Micke, Leo's pappa & Charlie lika varandra?

Micke, ca 9 månader -88
ca 9 mån -88

 ca 9 månader -88

ca 1 år

Ca 1 år -88
ca 1 år

ca 1år

Kan ju bara säga att jag ser uppenbara likheter, liksom med storasyster...

Flisan, ca 7-8 månader
ca 7-8 månader

ca 7-8 månader

Jag, 2-2½ år gammal -77
ca 2-2½ år -77

Flisan 1½  år gammal
ca 1½ år gammal
Har fotat av flera bilder på Flisan som liten & även några på mig, när jag fortfarande var söt ^^ Orkar inte lägga in dom nu dock.

Nytagna kort på oss från ikväll
Charlie ville inte riktigt vara med..
Puss



Envisas med att peta mig i munnen


Jättekul att mamma gapar & säger Ahhhhh...



Bilder från igår när Charlie badade & senare borstade mitt hår..









Här är några bilder från imorse. Charlie kom på att han kunde ta ut sina leksaker & krypa in i skåpet & VIPS, hade han en koja ^^



Charlie fick besök av farfar, gammelfarmor & farfars tjej idag. De var jättetrevliga & kom med en rolig leksak samt jättefina kläder, dock lite stora, men vem bryr sig?  ;)




Hade tydligen fel inställning innan jag fotade av de gamla bilderna, så de innan har varit så hemskt suddiga...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja herregud va lika de var! men även flisan!!

2008-05-18 @ 21:24:19
Postat av: Louise

man ser verkligen att det är micke :P

2008-05-18 @ 22:06:02
Postat av: Elle

Sån där hammare har vi med, skit skojig!

2008-05-19 @ 05:34:41
URL: http://norpan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0