På fredag

ska jag tidigt till Babyland & kika in dessa vagnar som är extra billiga på fredag ,
                   en Carena Sprint Standard
carena sprint standard
                         & en Carena Lieback Max .
carena lieback max
 Måste ju ha nånting istället för vagnskrället vi har så länge. just nu har jag tillfälligt lånat min kompis vagn, hon köpte en ny billig sak häromdagen.

Charlies pappa Nicklas har lovat att köpa en bra vagn när han kommer hit från Thailand på semester.

Ska även kika på grind till trappan, den nedre har gått sönder, men det är egentligen bara en långsida från en spjälsäng som nån tidigare hyresgäst satt upp. Denna grind ska jag kika på.
carena grind

Den är ju kapbar, vilket behövs då trappan är ca 97,3cm bred...  Ska be grannens karl hjälpa mig att kapa den, han borde ha verktyg hemma osv iom att han är snickare.

Igår var vi på öppna med Tim & Elenore , vilket var trevligt. Charlie hade iaf skoj :)  Märkte vilket dåligt flås jag har på hemvägen, då vi gick uppför den jättebranta backen ( rumptränarbacken)utanför Elenore... Hon verkade inte ett dugg andfådd, medans jag flåsade som tusan & var helt slut  *S*

Kommentarer
Postat av: Elenore

jag var trött!

2008-05-22 @ 08:13:46
URL: http://norpan86.blogg.se/
Postat av: blondiie

Den blåa vagnen var SKITFIN!

vad kommer den kosta? behöver med vagn!

Hade satsat på den iom den har böättre hjul, tänk på att den andra hade små hjul å blir mardröm på sranden och grusvägar!

kram

2008-05-22 @ 08:35:30
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: Sara

Carena lieback har vart på rea länge nu...internetbeställde en turkos för ett tag sen för två veckor sen... den är grymt bra o enkel att ha med i bilen :) men inte så bra för långpromenader och sånt... den är nog mer att ha med på shopingrundan eller en sväng på centrum, ica...så bra att ha kvar den gamla vagnen :)

2008-05-22 @ 10:17:12
Postat av: Helle

Åhh.. En turkos lieback hade varit fint :) Dock finns bara beige eller marin på Babyland på rea :(



Vart hittade du den turkosa?

2008-05-22 @ 12:22:12
URL: http://heahog.blogg.se/
Postat av: Ida

jo men självklart!! :)

i min "sido-spalt" finns det en text som heter SMÅTT OCH GOTT, ifall du går in på länken, vill du ha en ny layout och svarar på de frågor jag ställer så ska jag hjälpa dig så fort jag kan!



det kan dock ta ett tag för jag har andra som väntar redan. men det bör vi kunna ordna!

2008-05-22 @ 16:53:35
URL: http://bjerkansdotter.blogg.se/
Postat av: Sara

den turkosa hittade jag på babylands hemsida.... men det vart fel med min beställning och jag fick aldrig vagnen och när jag ringde om den så hade dom missat beställningen o då var den turkosa slut överallt så fick en svart för samma pris... men det marinblå är ju jätte fin den med fast den turkosa såg riktigt läcker ut... det beiga tror jag blir smutsigt lätt såg iallafall en annan som hade en liknande o den va mer grå än beige.

2008-05-22 @ 21:26:50
Postat av: blondiie

FAN!

Lånat pengar å tänkte köpa den där översta fina ljusblåa för 800 kronor.

Kolalr vilken av alla affärer det är, å då finns den inte i gbg, men happyland har samma jävla logga.

Så jag blir utan vagn gråter hysterskt

2008-05-23 @ 00:21:21
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: Helle

Fy vad surt Sara... Du borde fått en kraftig rabatt för att de klantat bort din beställning :/

2008-05-23 @ 06:47:32
URL: http://heahog.blogg.se/
Postat av: sara

joo men odm va så jätte trevliga när jag ringde om det och dom erbjöd med en gång att jag kunnde få den svarta för samma pris och jag ville bara ha en vagn o ha i bilen så det gjorde inte så mycke..vilken av vagnarna köpte du?

2008-05-24 @ 10:15:52
Postat av: Helle

Sara, det blev den blå vagnen :)

2008-05-25 @ 14:47:47
URL: http://heahog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0