Ang min stulna vagn

Hade jag inte tagit tillbaka den, så hade jag aldrig fått tillbaka den. Det var fullt i det barnvagnsutrymmet, så jag hade fått kliva på bak, då hade jag aldrig sett den. Om jag ändå sett den, så hade jag inte fått med mig den hem, tyvärr.

Ringde 112 utanför bussen som kopplade mig till radiobil, men den som svarade där tyckte att jag skulle ringa 11414 istället. Gjorde så när jag kom hem, efter att jag gått tillbaka till dagis & lämnat dagisvagnen & informerat fröknarna om att det var det dagisbarnets mamma som jag misstänkte & oxå frågade efter...


De måste nu vidta åtgärder, naturligtvis. Idag monterar jag på mitt cykellås på vagnen...

Poliskvinnan på 11414 skrattade när jag berättade att jag slängt ut idiotfittans saker hon hade lagt i min vagn & sa att det var bra att jag tog tillbaka vagnen, så man får nog det iaf då.

Synd bara att radiobilen inte ville ta det här fallet, hade ju vittnen på bussen till vad jag gjort, samt några som åkt med mig & pratat flera ggr, så de visste att det var min. Känner dom inte, men ska prata med dom så fort jag ser dom.

Ska åka in till babyland oxå & besiktiga vagnen för att upptäcka ev skador. Hon hade lastat vagnen rätt hårt, men jag skriver om allt det här senare idag. Ska lämna Charlie på dagis nu, rätt sent men ändå :)

*kramar alla*


Kommentarer
Postat av: Elenore

Uscha.

Jag har pratat/berättat för vårat dagis, dom tyckte det var sjukt att man gör så.. Folk gör så.

Har även berättat för Anneli.

2008-09-04 @ 12:30:49
URL: http://norpan86.blogg.se/
Postat av: Elenore

Och jocke såklart!

2008-09-04 @ 12:31:11
URL: http://norpan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0