Roggas & Ronnys födelsedag

Idag skulle en gammal vän till mig, Ronny, fyllt 31 år. Han dog för 4 år sen, i augusti. Han mådde skit pga bla droger, så han hoppade framför ett tunnelbanetåg :/

Rogga skulle fyllt 36 idag. Även han dog i augusti. I hans fall har det spekulerats om han tog livet av sig, fick blodpropp eller hjärtattack.

Roggas ena bror ringde förra veckan & berättade att det var pga förstorat hjärta. Märkligt att Rogga aldrig sa nåt om det till mig... Jag undrar verkligen om han visste det själv.

Han var på fyllan, blev mkt retad under festkvällen, fick stans vredesutbrott, folk gick, han gick ut i köket, där han antagligen fick sin sista hjärtattack,föll framåt, slog huvudet i fönsterbrädet så han fick ett blödande sår & ramlade ihop på golvet. Det skedde natten mot 3 augusti. Onsdagden den 6 augusti hittades han av polis..



GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN, ERA TOKSTOLLAR :)


                                              








Kommentarer
Postat av: ♥Blondiie♥

kramar länge....

hittade du utmärkelsen eller vill du ha direktläk?

kramis

2008-09-20 @ 09:06:29
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: Elle

Uscha!

2008-09-20 @ 10:55:38
URL: http://norpan86.blogg.se/
Postat av: Milla

Tack Helle,för dina ord..blir rörd över att någon saknar mig..<3

"Två själar har jordelivet flytt..

hoppas att dom hittat nåt bättre och nytt..

försök glömma det sorgsna och din egen smärta..

bevara det glada och ljusa i ditt varma hjärta..

minns i stället glädjen och skratten i livet..

och ta vara på dina kära och ta ingen för givet.." / *KRAMAR*

2008-09-20 @ 19:06:53
Postat av: ♥Blondiie♥

God morgon =)

Ha en skön söndag och njut av den där runda saken på himlen som jag tror kallas sol, som just nu visar sig. det värmer gott iaf om man är inomhus =)

2008-09-21 @ 08:22:50
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0