Äntligen!

För lite mer än 2 timmar sen blev jag av med min migrän & värken i höger axel &sida av nacken :) Flisan masserade mig någon timme innan, men det hjälpte inte, så jag masserade lite själv & hittade tydligen rätt punkt...

Stinker Tigerbalsam & är mör i vänster sida nu istället, men jag får skylla mörheten på att jag nyss kommit upp från tvättstugan.

Hämtade upp alla handdukar från torkskåpet, över en timme sen..

Någon har inte anmält att torktumlaren var trasig, ingen har ens satt upp en lapp  :( Fanns ingen värme alls i den, så efter 2 timmar var det fortfarande blött :(

Nu sitter iaf en lapp uppe & jag ska ringa in felet imorgon.. Sen iväg till dagis, lämna Charlie, iväg med tåget in till haninge, lämna in min & Flisans mobiler som displayerna är helt störda på (låser sig & blir vita bla) & sen ska jag kolla present till min lilla prins :)

Charlie älskar flygplan & Teletubbies, mest LaaLaa & Po...
Därför ska jag kolla upp dessa extra noga på BR...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0