Till ANONYM

Läste just detta & höll på att sätta kaffet i halsen av skratt

Kommentarer
Postat av:

Tycker du ska sluta skriva som du gör till Malin.. Ha ditt eget liv att bry dig om istället för hennes. Jag har oxå vart tillsammans med Dennis och vet hur bra han är på att såra så jag förstår Malin att hon skriver av sej sånna saker, så jag tycker du lilla fröken som tror du är något ska lägga ner och lägga av att trycka ner henne mer dina falska ord. Bry dig om ditt barn istället för att lägga tid på annat folk vore de bästa för dig.. //En som bryr sig..

2009-07-15 @ 23:26:30

Anonym... Du vet inte mycket, men du är väldigt snabb på att kasta ur dig massa trams, både till Malin & mig.
För det första, jag & Malin är vänner & jag har aldrig påstått mig känna Dennis.
Jag har heller inte skrivit elaka saker till henne, jag har gett henne tips, i VÄLMENING, utifrån min egen erfarenhet av den typ av kille som jag uppfattat Dennis som.

Falska ord? Jag har verkligen inte skrivit något falskt, liksom elaka saker, så jag undrar vilken liten fröken som ska bry sig om SITT liv. Jag undrar dessutom vem som försökt såra henne genom kommentarer ang Dennis i hennes blogg..

Jag tror heller inte att jag är något. Jag VET att jag är något, något du inte kommer bli på många år...

Klart som fan att hon skriver av sig allt hon vill få ur sig, i hennes egen blogg, men det verkar som att du läser & kommenterar den bara för att få gotta dig åt hennes problem.

Hon är iaf smart som inte tagit till sig det du skrivit, utan skaffat sig egen uppfattning av Dennis.

Ta reda på saker & ting innan du vräker ur dig massa goja... Det blir liksom mycket gladare då :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha! Jag kom in hit för att svara på din kommentar men fick nästan slag när jag såg inlägget...

antagligen är det sammma person som kommit med en massa crap under mitt och Dennis förhållande, ska hon "försvara" mig nu? haha!



Jajja, tack för rådet med terapin, ja tror att de me barnen mest handlar om stress och förvirring. Dem bor juh här men så bor dem på två olika ställen till, hemma hos sin pappa (inneboende med en kompis) och hemma hos sin pappas flickvän vilket inte är det bästa för dem här barnen. men de e någonting som absolut inte går in.

Ska försöka ta upp problemet me pappan i fråga för detta kan inte fortsätta, så här kämpig var inte Olivia innan hon var där...

2009-07-16 @ 10:43:01
URL: http://mams86a.blogg.se/
Postat av: felicia

till anonym:

varför skulle min mamma tro att hon är något när hon själv vet att hon inte är det ? hon är som alla andra dåliga männsikor på denna jord, en människa släkt med apa, & det är även du & jag.och hur jävla cool eru inte när du sitter bakom en skärm & skriver en massa bullshit ? och är dessutom anonym ? du e ju så jävla ball som kan kommentera, då kan du väl säga vem du är också ? annars kan du ju skaffa dig ett liv & pulla din näsa ! så jävla feg människa du är.och om du ska svara något till mig felicia, helenes dotter så kan du säga det till mig när du ser mig !

2009-07-16 @ 11:34:58
Postat av: Malin

Ja kopierade kommentare till min blogg, hoppas de e ok... får vi se va hon skriver för nåt intressant nästa gång...

2009-07-16 @ 11:37:33
URL: http://mams86a.blogg.se/
Postat av: hotti boy

alla fruntimmer som pratar mycke får för lite kuk

2009-07-16 @ 13:46:44
Postat av: hotti boy

ursäkta min sjuka humor

men mer kärlek mellan människor skapar mindre problem om man utrycker det så.då menar jag inte enbart sex utan rent allmänt kram

2009-07-16 @ 14:01:55
Postat av: Helle

hotti boy Erhmm.. Du har nog rätt, men du får nog använda finare ord nästa gång.. Har en 12 åring som läser & skriver i min blogg ;)



hade jag fått kommentaren för några månader sen så hade jag nog blivit sur, men jag är så fylld med positiv energi just nu :)



Men du, pratar för mkt... Gäller det även om man skriver mkt? :D

2009-07-16 @ 14:26:46
URL: http://heahog.blogg.se/
Postat av: Helle

hotti boy, jag menade inte att jag blivit sur över din kommentar utan över den anonymas :)

2009-07-16 @ 14:33:56
URL: http://heahog.blogg.se/
Postat av: Anonym

men gud mamma, jag är inte åtta år :o

2009-07-19 @ 12:07:50
Postat av: Anonym

men gud mamma, jag är inte åtta år :o

2009-07-19 @ 12:07:51
Postat av: hotti boy

puss o kram på dig min sköna mmmmm känner du energin i min kram.

2009-09-18 @ 09:14:19
Postat av: hotti boy

++ va tyst du e

vaffö derå?

2009-10-17 @ 18:40:46
Postat av: hotti boy

göru slut me mej nu va?

då kan vi ju inte gifta oss.

attans skit oxå!jag fick intans på dig alltså.ja ja du vet inte vad du går misste om.puss å kram

2009-10-21 @ 09:07:19
Postat av: hotti boy

jag fickl inte tjans på dig..skulle det stå.jo men sådant är livet.man får leva en dag i taget och så vidare mm så att säga.yttermera sålunda.

2009-10-21 @ 09:30:42
Postat av: suck

om någon pratar med dig eller om du hör något....då är du snabbare än blixten på att sprida ut det i hela nynäshamn och kanske längra än så.och det är inte alltid kul.det kan ställa till problem för andra.tex en tjej trodde att jag sa en sak till andra som hon berätta för mig.men du hade redan hört det av en annan men kunde inte va tyst och jag hamna i kläm tills jag fick veta att det va du som sagt det och jag förklara det för vederbörande och hon är inte arg på mig längre.men antagligen jätte sur på dig som glappat (som vanligt din lilla sladdertacka)tråkigt ja mycket tråkigt punkt slut..

2009-10-30 @ 22:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0