tråkväder

Idag är vi alldeles för trötta, båda jag & Charlie.  Vi skippade Öppna förskolan pga det, jag orkade inte stressa iväg i regnrusket. Såg att Carro inte heller kom iväg  *S*

Idag ska jag städa undan, får besök ikväll. Första gången han kommer hit & det behövs ändå städas. Idag är det inte så mkt att göra iofs, plocka lite,damma, göra rent kattlådan, skura toaletterna, dammsuga & skura. Borde gå rätt fort sen när jag får hjälp av dotra med dammsugningen..

Dammsugaren är ju trasig, OnOff knappen är pajko, så Flisan måste stå på knappen så jag kan dammsuga  *S*
Har provat att sätta en kartong bit där, men det håller bara en liten stund. Morsans polare försökte fixa den för några veckor sen & så, men det funkade inte :(

Charlie backar omkring i gåstolen, än är han liiite för kort för att nå ner helt med fötterna, men backa går ju oxå :)

Kommentarer
Postat av: Louise

tack :) tur att det ordnade sig med blöjjorna :P

2007-10-12 @ 21:12:47
URL: http://louise1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0