Äntligen snöar det här :)

Stora vackra flingor faller i mängder ^^  Otroligt vackert :)
Sitter & klurar på resan över jul till mamma i Umeå. Det är snart 1 år sen vi var där, senast var förra julen, då hade jag bara en liten mage med bebis på jäsning :) 

upptäckte till min fasa att jeansen jag packat ner hade blivit för trånga på bara 2 veckor hahahha!

Nu är det mkt som ska packas & tas med.. *puh*
Vagn, babysitter,ev gåstolen, ev bilbarnsstol, blir ju mera kläder att ta med nu oxå, julklappar (fast funderar på att köpa dom i sista stund i Umeå)mm... bökigt värre :(

Kommentarer
Postat av: Louise

Haha..Mickes o Dolfens kroppar på den resan va ju inte å tala om ;) Där kan man snacka om kroppar..haha..

Jag brukar hella inte sola solarium..Känns så onödigt, färgen går ändå bort direkt, det är dyrt, och säkert farligt..Men brun-utan-sol i ansiktet e ju inte helt fel =) Jag hatar o va blek =/

2007-11-13 @ 08:27:39
URL: http://louise1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0