Bilder från Alla helgons dag

Nu så.. Här är några bilder på min söta lillasyster med bebben i magen, Charlie & min söta systerson Wille :)

Ulle & Charlie
image87

Wille, Charlie & Ulle. Wille envisades med att visa upp leksaker  *S*
image88

Mammas lille tjockis myser med moster ;)
image89

Leker i hallen
image90

image91

Jag måste verkligen köpa laddningsbara batterier...  Hatar att batterierna tar slut på en gång ^^  Fast, jag kanske borde köpa ny kamera oxå iofs. Carro har en till salu, men jag har hittat en likadan för 1800 nånting,så jag vete tusan om man ska vara med & lägga bud på hennes. Iofs vore det smidigt, när vi bor så nära, men det beror ju på vad hon ska ha för den oxå. Annars duger denna åtminstone till mellandagsrean ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0