Charlie matvrak

Han åt potatis & oxköttspuré, jag fick skyffla in i munnen & han njöt så det lät :) Till efterrätt fick han banan.

Flisans pappa kom förbi en sväng, hans cdspelare har pajjat, så jag påminde honom att jag har aft hans gamla i över 9år. Han blev jätteglad & kom för att hämta den, så vi 2 fick gå ner i källarförrådet & rota reda på den.
Sen åkte han hem. Får se om han fick igång den hehehe.

Charlie ligger i min säng & sover. Han slocknade på min arm för typ 1½ timme sen. Gick upp & la mig jag oxå,men kunde inte riktigt sova, slumrade mest.

Sen kom Flisan för att berätta att hon börjat blöda ordentligt från tandköttet där hon har en lös tand & så fick jag en puss på kinden :) Hon är så himla go' ibland :)

Ska skynda iväg till affären så fort Charlie vaknat. Måste handla lite, tänkte äta blodpudding idag,men vill gärna ha bacon till. Skulle velat ha vitkålssallad med lingon oxå, men tror vitkålen är dyr på vår lilla affär, så vi skippar det :)

Kommentarer
Postat av: Louise

usch va jobbigt med huvudvärk =( Tur att jag slipper det, har de typ aldrig :D Förutom om jag e bakis, fast då mår jag mest illa..

2007-11-05 @ 18:29:51
URL: http://louise1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0