Morr för trång lya & pissig planlösning!

Vill möblera om här, men det går ju inte.. Vill ställa vitrinskåpen mot tv-möbeln,så sladdarna döljs, snart kommer ju Charlie åla omkring här & jag kan inte hålla ögonen på honom varje sekund..

Måste leta efter en bokhylla/tvmöbel/vitrinskåp så fort som möjligt..  När det är klart måste jag fundera på vart jag kan ha databordet.. Det är liksom lite stort...

Den är så himla dumt planerad den här lyan... & eluttagen...  De är få... Blir mkt skarvsladdar i den här familjen :(

provade att möblera om, men det blev inte bättre.. Såg nästan värre ut :(  *gråter stilla*

FAn att jag inte har nån som kan köra åt mig. Annars hade jag kunnat leta efter möbler på blocket.. Kan ju inte ta dom på barnvagnen direkt..

Jag har ju inte turen att ha föräldrar eller andra som kan ställa upp med sånt, vissa jobbar mkt, andra kan inte ta släp på bilen osv..  Får klara mig själv, men det blir rätt jobbigt när man behöver hjälpen :(

Får hålla tummarna att nån säljare kan köra hem mööbeln mot en liten slant ^^

Kommentarer
Postat av: Louise

jag kan köra, om du har en bil jag kan köra med =) haha, fast det kanske var där problemet låg?

2007-11-11 @ 09:41:27
URL: http://louise1.blogg.se
Postat av: Mia

Skarvsladdar finns det gott om.

Tror nog säkert att säljaren kan köra möbeln om den får en slant för det. Bara tiden finns och det inte är för stort avstånd borde det väl inte vara några större problem.
Du känner ingen med bil och släp som kan hjälpa till annars?

2007-11-11 @ 10:21:16
URL: http://woodland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0