Seg deg

JAg är så himla trött.. Nattsömnen har ju inte varit den bästa på några dagar, med Flisans klåda & CHarlies smågnäll, men den kunde varit mkt värre, så jag ska inte klaga.

Medicinen som Flisan fick verkar hjälpa, den stillar inte klådan helt, men inatt vaknade jag inte av att hon gnällde & kliade iaf.

Ska åka iväg & handla lite mat sen tänkte jag, nu har jag varit så lat & slösaktig att jag inte lagat mat på flera dagar...
Vet inte vad jag ska hitta på för mat, men jag har funderat på kyckling eller lax.

Lillprutten ligger framför tv.n på filten & babblar & är sååå söt, han ligger med tår mot tår :)

Ska ta & amma honom, vänta tills han spytt klart & sen handla. Har ju tid på mig under amningen att komma på mat att laga...

Skulle åkt på öppna förskolan idag, men vi skippar det... Känns bättre att han får ta det lugnt, även om det bara är tänder på G.

Kommentarer
Postat av: Mia

Köttfärslimpa kanske?!
Sköter sig själv. Rätt skönt när man har småbarn.
Men kyckling är ju jätte gott, och lite mer fredagsmat.

Blir hon inte nå bättre i utslagen?
stackarn!

2007-11-23 @ 09:26:27
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Lena

Jag blir faktiskt riktigt imponerad av dig! Du har det inte lätt som ensamstående, det hör man när du beskriver hur vardagen kan se ut ibland. Ändå klagar du i princip ALDRIG! Riktigt starkt tycker jag!

2007-11-23 @ 10:34:43
Postat av: Viola

Håller med Lena.. starkt jobbat!

2007-11-23 @ 13:58:02
URL: http://viola1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0