Uschanimej, nu har pappan mailat..

Charlies pappa har mailat mig,precis som jag förstod att han skulle. Inte tog det lång tid från det att familjerätten mailat honom & bekräftat faderskapet heller.

Blev alldeles kall när jag läste. Han undrade om det var den 15 eller 14 april Charlie är född, natten däremellan blev han nämligen påkörd av en taxi & svävade mellan liv & död ,så nu tror väl han att det har nått sammanträffande, att han höll på att dö & min son föddes. Men Charlie föddes några dagar senare...

nu vill han ha bilder, kallar mig Mammi & avslutade med kramar.. vet inte vad jag ska svara eller om jag ska skicka en bild, jag vill ju inte ha honom i vårat liv innan jag vet vad det är för fel på honom & innan jag kan lita på att han är "normal" & inte tvärvänder i humöret eller tolkar saker som han vill, inte som det skrivs eller sägs...
Jag har ju varit inställd hela tiden på att fortsätta vara ensamstående mamma, har ju varit det i 9 år, så jag är ju van.. Jag tänker ju inte ens på att Charlie faktiskt har en fader oxå. Det är ju liksom vi 3, bara...

Nu vet jag ju knappt ut eller in :(

Kommentarer
Postat av: rosflickan

Jag vet att jag inte har nagot med detta att gora sa forlat om jag lagger mig i for mkt.. men av det jag har last sa rader jag dig att INTE skicka nagra bilder vad du an gor! Om C:s pappa drar in dig i en vardnadstvist kan det sta dig dyrt, det sa de iaf nar min kusins pappa forsokte fa vardnaden om henne..

2007-11-07 @ 23:21:49
URL: http://lindaaupair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0