Inte min dag..

Inte nog med att Charlie spydde upp sin frukost, jag blev sjukligt trött oxå efter han ätit lunch,grönsaks& kycklingpuré med hallon/blåbär& äpplepuré,samt fick morotsdricka. Sov säkert 2 timmar,innan jag tvingade upp mig.  Började städa & Flisan skulle hjälpa till. Det gjorde hon inte...
image61
Sen ammade jag. Flisans pappa kom hit en sväng för att få hjälp med sin mp3. La iin några låtar till honom,men fick gå igenom alla mina brända skivor, eftersom vi inte har samma musiksmak. Innan han skulle gå,la Charlie av värsta brakaren i mitt knä & skrattade. Sen stank det ett bra tag & jag tänkte att det där måste ha varit bajs.. Mysko efterosm han redan bajsat idag. Flisans pappa gick & jag la Charlie på hans lilla täcke som han har på golvet, började byta. Hade torkat rumpan & skulle sätta på ny blöja & upptäcker att han hade bajs på ryggen.. riktigt mkt oxå.. Kul... Täcket var fullt.. Virade in honom & bar upp honom till badrummet. Han fick duscha i badbaljan,vilket han tyckte var jätteskojigt. Sen fick han bada. Passade på att tvätta upp bodyn & täcket när han ändå låg & torkade i sin badcape.

Imorgon har jag möte 9.30, sen kl 12 kommer en tjej för att titta på Sindy & ev ta henne på en gång. Kl 13.30 ska jag till familjerätten för att lämna DNAtest på mig & Charlie till faderskapsutredningen. Sen lär det väl inte dröja så länge innan vi får svart på vitt & hans far ställer till med ett helvete för oss... Håller tummarna att han låter oss vara ifred...

Kommentarer
Postat av: Mia

Det som att ni skulle klara er bäst utan charlies far när han ställer sånna krav!

Visst är det väl härligt med bajs-olyckor! ;-)
Dom är framme när man minst behöver dom. Slår aldrig fel!

Håller tummarna för att det är en bra tjej som kommer och kikar på missen idag!

2007-10-23 @ 08:55:11
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Sara

Bajs blöjor och jag går inte ihop :-)

Snygg body, Miro har en lika dan. Man bara måste älska ta 3 betala för 2 erbjudanden :-D

2007-10-23 @ 14:12:34
URL: http://aslundkarppinen.blogg.se
Postat av: Johanna

Tackar :) Idag flyttade vi in :)

2007-10-24 @ 17:47:32
URL: http://johanna1988.blogg.se
Postat av: Louise

tack så mkt :)

2007-10-25 @ 07:41:38
URL: http://louise1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0