33 år & 1 dag gammal..

Eller ung, smaken är som baken.  Idag skulle min farmor fyllt år om hon levt.. E vän till pappa & min bonusmamma fyller idag, så grattis till dom :)

Jag ränner i tvättstugan, men jag skulle vilja strunta i det. Jag har skitont i nacken & axlarna, men huvudvärken är iaf borta (än så länge).  Vaknade svettig inatt efter obehagliga & stressiga drömmar vid 02.45 & huvudet höll på att sprängas i bitar, ögat dunkade som tusan.. Mådde smått illa & att då ta värktabletter är en ren chansning, men jag tog 2 Ipren & höll tummarna att jag skulle slippa att spy upp dom på en gång..

Det ser ut som själva fan här idag, orkade varken diska eller städa igårkväll. Fastighetsskötaren kommer hit vid 11 & ska fixa avloppet i badrummet,det är nästan stopp där & att ha 4cm högt vatten i det lilla badrummet när man duschar, det är ingen hit...

Igår var ingen rolig födelsedag.. Inte kul att släkten inte kommer ihåg när man fyller år...  Jag känner mig verkligen inte älskad eller omtyckt just nu, när jag uppenbarligen inte finns med i deras almenackor eller kalendrar i mobilerna...

Ja ja. Jag är van. Men ändå... Eftersom ingen kommer & firar mig sen många år, så kan man väl iaf få ett grattis-sms? :(

Eller kan det vara så att min teori om vårsolen som gör folk helt mosiga stämma?

Kommentarer
Postat av: Elenore

A nej det är faan inte kul. Å när han vaknar 5... Men nu sover han iaf.. Men då är ju jag pigg istället.

Å jag ser dig som ung, 33 trodde jag aldrig. Kanske 28.
Taskig släkt. Kommer dom när barnen fyller iaf?
Jätte elakt tycker jag.

2008-04-24 @ 09:01:28
URL: http://norpan86.blogg.se
Postat av: Elenore

Fast jag tycker att det är elakt.
Tycker synd om dig. =)

2008-04-24 @ 09:39:39
URL: http://norpan86.blogg.se
Postat av: Elenore

Ska ni ut nått idag?
Tänkte jag skulle försöka för Tim's skull.
Lekparken vid 12.
Kom om ni vill?!

2008-04-24 @ 10:36:31
URL: http://norpan86.blogg.se
Postat av: Milla

"Kramar om" Önskar att jag hadde bott i närheten..då hadde jag tagit med dig och barna och bjudit på massor av fika på ett kondis nånstans! Säger GRATTIS ännu än gång och skickar ett stort lass med "cyberkramar" :-)

2008-04-24 @ 11:38:25
Postat av: Blondiie

Stackare!
Det är ju pinsamt att mer vänner å dcfolk vet att du fyller men inte din släkt!
Hade jag haft ditt nummer hade jag ringt och hade vi bott närmre så hade jag kommit med en blomma, sång gör man ju!
Kram på dig stumpan

2008-04-24 @ 20:20:12
URL: http://blondiies.blogg.se
Postat av: linda

Men gumman! Fy vad ledsen jag blir nu... det har alltid varit samma sak i min familj. Mamma koper massa saker till hennes syskons ungar och ringer eller aker dit, men det mesta de gor for mig ar typ ett sms nagra dagar efterat.. mig gor det inte sa mycket men det ar jobbigt for mamma :/
Stort GRATTIS till dig igen! Och jag sager som Blondiie har ovanfor; om jag kande dig personligen hade jag latt kommit forbi med fika eller nagot.
Kramar!

2008-04-25 @ 21:34:45
URL: http://angelinside.blogg.se
Postat av: Mahlin

Fy vad trist. Jag skickar en stor bit födelsedagstårta och en kram i efterskott.

2008-04-28 @ 13:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0