Barnledig för första gången

Igår sov brorsans ex & deras dotter här. Flisan var på pyjamasparty & kom hem strax efter att jag åkt iväg.

Charlie låg & sov & jag mötte upp syrrans ex på bussen. Var rätt nervös & så, men det släppte efter några klunkar öl ^^

Hade trevligt, men kvartershaket vi var på hade alldeles för hög volym på kareokemicen, så det var svårt att prata först.

Tog ca 1½ timme att suga i sig första ölen, men jag var ju inte ute för att supa eller bli full överhuvudtaget heller. Drack iaf 2 öl & en Smirnoff ice. Kom dit vid 21.45 & gick 01.15, så jag var ute lite längre än tänkt, men vi hade kul :)

Jag & syrrans ex följde min kompis hem till hennes mamma, jag ville inte att hon skulle gå själv, hon var oxå ute första gången. Hennes 6åring & snart 3månaders tog hennes mamma hand om, men hon blev nog lite rund om fötterna ^^

Jag & syrrans ex tänkte ta taxi hem, men det skulle ta ca 40 min, så vi gick.. & gick.. & gick..   Jag blev tröttare & tröttare på vägen & jag somnade ögonblickligen när jag kommit hem & lagt mig i sängen.

06.30 väcktes jag av en vaken & hungrig Charlie. Brorsans ex & deras dotter vaknade oxå, men de stte på barnkanalen & låg & mös. Jag somnade om med mina barn för att väckas 08.30, då Camilla & Emma skulle hem en sväng.

Ska ev vara barnvakt till Emma ikväll, men vi får se hur jag mår, han huvudvärk, som INTE orsakats av alkoholen, utan det är den förbenade spänningshuvudvärken som vanligt... Om en stund ska vi ner & kolla efter ett par sommarskor till oss... Det behövs kan jag säga...


I vilket fall som helst, jag njöt av de få timmarna utan barn igår, när nästa gång blir, det vet jag inte. Det kan ta lång tid...



Kommentarer
Postat av: Louise

tack så mkt =)
roligt att komma ut o roa sig =D

2008-04-26 @ 12:11:27
URL: http://louise1.blogg.se
Postat av: Louise

ja usch det är fan inge roligt...hoppas mitt oxå går över snart..blää!!

2008-04-27 @ 11:35:00
URL: http://louise1.blogg.se
Postat av: Louise

ja det är ju verkligen å se de från den ljusa sidan :P

2008-04-27 @ 13:02:04
URL: http://louise1.blogg.se
Postat av: Elenore

Vad härligt!

2008-04-27 @ 16:43:51
URL: http://norpan86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0