besviken :(

Fick just veta att av de 3 familjer jag bjudit på kalaset idag, så kommer bara 1. Den andra hade bytt dag i samband med att en del av dem familjen ska komma på söndag, vilket jag just fick veta... Ingen har frågat om det går bra.. Den tredje familjen kommer tydligen inte alls, antagligen pga att den andra familjen inte kommer idag & det fick jag just oxå veta..

Kul att man kan höra av sig alls. Börjar ju undra om det är en hämnd för att vi kom lite sent till senaste kalaset.. (ursäkta att mina barn var hungriga)

12åriga jaget har lust att gapa & skrika av besvikelse...  Men men. Den här dagen & helgen handlar inte om mig, den handlar om Charlie... Ibland vill jag inte vara vuxen..

Jag får säkert reda på skälet senare, men just nu är jag besviken..

Kommentarer
Postat av: lollo

vilken dålig stil =/

2008-04-18 @ 10:55:53
URL: http://louise1.blogg.se
Postat av: Milla

jaa vad ska jag säga?!? Det är allt för ofta som det inte går som man tänkt,så jag förstår din besvikelse..läste också inlägget under och säger det igen..du verkar ha haft det tufft så det räcker nu. Krama om dina barn och hoppas att Charlies födelsedag blir bra ändå.Ps: var det inte imorgon som Charlies farmor skulle komma? Om så är fallet,så hoppas jag att det går bra. / kram och hoppas hoppas helgen blir mysig!

2008-04-18 @ 11:34:56
Postat av: Nicklas

Hoppas du inte blir uppäten av charlies farmor nu :)
kommer så vitt jag vet även med någon farbror också :)

2008-04-18 @ 13:28:05
Postat av: linda

Grattis till Charlie! Sotnosen =)

2008-04-18 @ 13:40:58
URL: http://angelinside.blogg.se
Postat av: Mahlin

Nä, fy vad trist att de backade ur.
Förstår verkligen besvikelsen, men jag hoppas ni haft en jättefin födelsedag ändå, och får en toppenhelg :)

2008-04-18 @ 18:34:12
Postat av: Blondiie

sicken jävla stil rent ut sagt.
Fasiken va dåligt!

2008-04-18 @ 22:19:36
URL: http://blondiies.blogg.se
Postat av: Helle

Mahlin : Tack :) Den blev mysig ändå :) Hoppas du får en fortsatt fin helg med mkt sol :)

2008-04-19 @ 23:58:12
URL: http://heahog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0