Charlie, trappklättraren..

För en stund sen hittade jag Charlie i trappen igen.. Återigen första trappsteget.. Flisan hade inte stängt grinden, men det är lätt att glömma bort då det inte är en vanlig grind..'

En stund senare var han där igen & stod upp & sen klättrade han upp på trappsteg nr 2. Då hämtade Flisan ett skärp som vi låste grinden med, varpå Charlie blev arg som ett bi...

Jag har fortfarande inte gjort så mkt, jag är alldeles för frusterad. Jag vill möblera om i Charlies rum, så han kan få "flytta" in där & möblera om här nere, men det är svårt när man inte har nån hjälp. Kan liksom inte bära tunga möbler upp & ner för trappan eller bära ut den trasiga tv.n...

Min bror skulle hjälpa mig, men som vanligt så snackade han bara skit... 

tänkte ta upp datorn & databordet & ställa det i Charlies rum & lite av hans leksaker (samt senare flytta in hans säng dit), så kan jag sitta där lite då & då med honom medan han vänjer sig vid rummet. Tanken är ju att han ska sova där snart.

Kommentarer
Postat av: Louise

mm..sånt där e riktigt svårt...deprisioner..man ser ju ingen väg ut lixom..bara en svart tunnel utan slut..Usch..Det svåra med Micke är att han är lite hemlig..han håller det sig inom sig. Pratar aldrig om de typ. Det bara kommer ut vid sånna här tillfällen, ofta per sms oxå..

2008-04-13 @ 21:22:45
URL: http://louise1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0