Natti :)

Ska lägga mig tidigare ikväll. är jättetrött & så har jag ju min nya pocket att läsa...  Det är del 2 i en serie om Odd thomas som Dean Koontz skrivit. Köpte första delen på bokrean, så jag kan naturligtvis inte hoppa över de andra delarna :)  http://www.adlibris.se/product.aspx?isbn=9170021767  Fast jag betalade bara 49 på Konsum ^^

Att Dean Koontz & Stephen King är mina favvoförfattare, det syns i min bokhylla...  Har knappast alla böcker, men de jag inte har, dom har jag lånat av vänner eller på biblioteket :)

Ikväll tog jag & Charlie fram vattenfärgerna & gjorde hand & fotavtryck.  Han typ vägrar öppna handen,så handavtrycken blev så där, liksom fotavtrycken... på vissa fotavtryck ser det ut som om han har klor  *S*

Blev iaf ett papper med rätt bra hand & fotavtryck. Golvet i köket, Charlie, jag & golvet i badrummet var sen rätt färgglada. Han fick ta ett bad & fick sig en ordentlig skrubbning med tvättlappen, fast det kittlade uppenbarligen rätt bra under fötterna & mellan tårna hehehe :)

Försökte filma & fota honom med mobilen, men han är så himla snabb. Tror han fastnade iaf på en bild *S*

Har glömt att berätta.. För andra morgonen i rad, så har han vaknat 7.30. Hade det varit helg, så hade jag jublat, men men..  Igår började jag göra frukost & gick upp för att hämta en diskhandduk & råkade höra nåt från sovrummet.. Öppnade dörren sakta & möttes av en glad ståendes Charlie :)  Samma sak i morse, det är så kul när han kan ställa sig upp & kolla läget, om man är vaken eller ens i rummet :)

Däremot skriker han om han sover i min säng & märker att han är själv. Ska börja lägga honom i hans säng på dagarna igen, alltså från början. Det gick ju så bra förut.. Dumt att jag ens lät honom sova i min säng efter amning.. Men men.. Jag skulle ju i säng var det ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0