Svar på löjligt dum kommentar

"Anonym om Världens finaste Charlie...

Hur kan man snagga sin bebis? :S bebishår är det mjukaste och sötaste som finns! Det om vagnen varför köper du typ inte en carena vagn eller något där finns bra för typ 1 000 spänn bara, är du inte rädd att charlie ska skada sig eller? Det verkar lite oansvarigt att sätta honom i en sådan vagn!

IP: 78.156.195.123"


För det första, att klippa en bebis med sax är inte det lättaste & kräver en snabb frisör. Jag hade inte råd att gå till en just nu. Han BEHÖVDE bli av med en massa hår eftersom han började se ut som en tjej i skallen & han svettas väldigt mkt, bla genom huvudet vilket resulterar i rufs, dvs gubbfrilla.

Hans hår var knappast bebisfjun. Det håret tappade han för ett bra tag sen...  & VAD exakt är det för fel med att snagga sin bebis? Jag använde trimmer, men han skulle säkerligen sett likadan ut i håret om han gått till en frisör eftersom jag ville att han skulle ha kort hår... Han är inte rakad, han har 9mm....

Jag vet inte om du menar att jag återigen ska klöpa en begagnad vagn, men det tänker jag inte göra. Jag vägrar köpa ännu en begagnad vagn som pajjar eller brakar ihop.

Oansvarigt? Jag kan inte bära ungen överallt & har inga pengar till att köpa en ny vagn för punkt slut. Jag ska dock fråga hans far om han kan betala vagnen, annars får han åka i den han har TILLS jag har råd.

Det är uppenbarligen lätt att öppna käften & gaffla om nåt man inte vet så mkt om...

 


Kommentarer
Postat av: Kinne

Usch vad folk kan ha starka åsikter, trots att de förmodligen aldrig varit i samma sutuation. Det svider i plånboken att vara förälder. Jag var ensamstående ett par månader, men jag tror att det blir svårare ju äldre barnet blir/är. Stå på dig!

2008-04-09 @ 10:49:12
URL: http://kinne.blogg.se
Postat av: Nicklas

Ja vad ska man säga Helle ?
Dumskallar som inte förstår situation har redan allt så jefla klart för sig HUR det SKALL var och vad du BÖR gör osv..
tsss det kommer ordna sig . ps. du vet var jag finns :) :)

2008-04-09 @ 20:25:01
Postat av: Helle

Tack Papi ;)

2008-04-09 @ 21:00:44
URL: http://heahog.blogg.se
Postat av: Jessica

Hrm.... är det inte upp till var och en OM och HUR man vill klippa sina barn?? En del tycks inte ha något intressantare i sitt liv än att lägga sig i alla andras angelägenheter.

2008-04-10 @ 10:05:31
URL: http://trullsans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0