Glad Anna & lessen Flisan

Var ner på stan & lämnade boken till Anna. Innan dess träffade jag på Carro & en sovande Leo, de skulle på bussen som jag klev av. hon verkade glad & så, det kändes skönt. Då har hon inte valt nån sida & så, vilket jag nästan trodde när hon knappt hört av sig alls. hon har väl bara varit lite off, vilket jag oxå kan vara. Skönt det, då finns det iaf hopp av våra söner kan lära känna varandra ;)

Anna blev iaf jätteglad över boken & jag fick 2 stora goa kramar & en go puss på kinden. Trots att vi inte umgås så mkt längre,vi har fullt upp på varsitt håll, så känns det som om man inte varit utan henne en dag när vi väl träffas. Det enda det märks på är våra växande barn ^^

Min dotter ringde från mobilen när jag var på väg hem. Hon var arg & lessen. Igår hade en av killarna som slagit henne & retat henne under höstterminen, ställt sig på en bänk under en lek, hoppat & landat med knäna på Flisans axlar, vilket gjorde att hon naturligtvis tappade balansen, ramlade i backen,slog sig på armarna,benen,sidan & framförallt huvudet. Hon sa att det gjorde jätteont, hon hade blivit yr en stund & legat kvar för att hämta sig & smärtan skulle gå över, hon sa inte om han gråtit, men det antar jag. Ingen hade dock brytt sig sa hon..

Idag hade en annan av bråkkillarna knäckt hennes diadem under en lek...  Nu har jag fan fått nog.. Hon retas mer & mer & hon har redan en klump i magen över att gå till skolan som det är...

Kommentarer
Postat av: nathalie

ne, så ska det verkligen inte vara i skolan. tycker verkligen du ska ta i med hårdhandskarna, det verkar du kunna :)

2008-02-01 @ 17:55:12
URL: http://nathalief.blogg.se
Postat av: Helle

Mmm, det ska jag :) Ska prata med läraren & be honom kalla till möte med de berörda föräldrarna..

2008-02-01 @ 22:24:23
URL: http://heahog.blogg.se
Postat av: Louise

usch sådär ska de ju inte va!! =(

2008-02-02 @ 14:35:26
URL: http://louise1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0