Trött torsdag..

I förrgår var vi iväg igen & badade. Den här gången följde Bella med, hon sov hos oss 2 nätter i rad.
Vi glömde dock att fota, jag & Charlie var trötta & Flisan hade varit på uselt humör till & från under dagen, så vi koncentrerade oss väl mest på att bada & ha skoj en stund.

Köpte hjulskydd så vi kunde ta med vagnen in,vilket underlättade så mkt!  Charlie somnade efter 1 timmes badande & lunch,så Flisan passade honom medan jag fick basta i 15 ljuvliga minuter!

Hade hon inte kommit & frågat om jag var klar,så hade jag nog somnat... Hon sa att jag fick basta en stund till, men risken var alldeles för stor.

Jag klädde på mig & Charlie, han sov nästan igenom hela påklädningen, sen gick vi & kollade i en alltialloaffär medan Flisan & Bella duschade. Fyndade jättetuffa kläder till Charlie, men jag tog i stl 74... Det var dumt gjort med tanke på att han kommer växa ur dom när som helst, så jag ska tillbaka & byta till 80.

köpte en popup tvättkorg till hans leksaker,så alla får plats. Det är dessutom lättare för honom att tömma ut allt då.

Skulle kolla om tjejerna var klara & såg vår buss.. Hade inte ens kollat när den skulle gå, men som genom nåt mirakel hann vi alla med den :)

Charlie pappa ringde igår igen. Han var förkyld igen, men HALLÅ!?! Förkyld i Thailand? Hahahahaha! Det låter för mig som ett skämt, fast det är nog inte lika skoj för honom :)

Charlies framtänder uppe har nu trängt igenom ordentligt & han är fortfarande på dåligt humör till & från, så jag funderar på om sidotänderna är på G...

Själv har jag försökt klippa hans naglar idag, men han blir galen..  Jobbigt för mig, för han nyps & är fruktansvärt stark för att vara 10månader( 8½) & jag är full med små blåmärken på armarna & halsen.. Han använder nämligen mig som snuttefilt... Han brukar rulla mitt skinn mellan fingrarna & nyps... inte skönt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0