Full rulle..

Har ännu inte packat upp allt, jag har haft fullt upp sen vi kom hem. Charlie är blixtsnabbt överallt, igår kom han in i köket när jag pratade i tele & skulle stoppa in pizzan med extra ost jag just lagt på, för att den skulle smälta.. Han kom lite för nära ugnen, jag höll luren i ena handen & plåten i andra, så jag försökte skuffa bort honom med foten, vilket misslyckades eftersom han precis då tog sig framåt, så all kraft & koncentration gick åt att förhindra att han brände sig.

Då tappade jag pizzan som landade medfyllningen neråt :(  *Typiskt!*
Fick lägga på & akta honom för pizzan oxå, den kunde han ju oxå bränna sig på...  Allt gick bra som tur är & nu har jag lagt tillbaka mattan i köket. Åker han på den så trasslar den ihop sig under gåstolen & han kommer inte fram..

Ska snart ner & möta en gammal vän på stan, hon ska bjuda på fika & jag kolla in hennes stora gravidmage :)

image121

Mina vackra ungar kikar på mormors stora plattv ^^
image122


Kommentarer
Postat av: Mia

Vad mysigt han ser ut att ha det med storasyster. =)

Oddsen för att fyllningen skulle landa uppåt är ju inte värst höga. Men huvudsaken är ju att han inte gjorde sig illa.
Snabba som vässlor är de i dom där stolarna. :-O

2008-01-14 @ 22:18:19
URL: http://woodland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0