Sovskratt

Jag & Charlie la oss & vilade middag vid 10, jag har fortfarande ont i huvudet, men inte lika farligt som vanligt. Låg & tokade oss lite innan & hade mysigt.

När han sovit en stund slumrade jag till. Plötsligt hör jag hur han skrattar & känner hela hans kropp reagera på skrattet.. NEJ tänkte jag & kisade på honom... Han låg & sov med ett stort leende på läpparna.

Tänkte Jaha han drömmer bara & ska somna om... Då skrattar ungen igen & så höll det på en liten stund & jag funderade på vad han drömde egentligen.

Till slut kände jag bara skrattet i hans kropp & hörde skrattig andning, sen sov nog jag själv :)

Söta tomtenissen har just lärt sig sitta
image130

Nu har jag ätit aprikoskräm & Charlie har ätit lammgryta. Den smakade inte bra enligt mig, men jag gillar inte lamm heller... Han åt precis som vanligt med god aptit.

Medan han satt i stolen satte jag på Rihanna's nya cd. Lade disken i blöt & Charlie dansade på som bara den i stolen till Don't stop the music, så jag var tvungen att filma honom :)

Mamma sa häromdagen att hon kollat på gamla foton av micke & hade blivit chockad, för att Charlie var så lik Micke. Hon skulle skicka några bilder med posten så jag fick se själv. Jag tycker han är lik Flisan, men jag måste nog kolla på gamla foton av henne ordentligt :)

Charlie sitter & leker & jag ska ta & diska, sen ska vi åka till Kvantum för att köpa bla blöjor.

Kommentarer
Postat av: Louise

usch då..de där med ryggen låter inge vidare =( Hoppas det löser sig då!

mjo maten e ju riktigt viktig om man känner sig trött..eller typ vitaminbrist lr nått..jag e oxå rätt trött men det lär nog va att ja inte sover tillräkligt..för sena kvällar å för tidiga mornar :P

Men nu håller jag på å tvätta..duktigt :D ska strax äta å sen träna..wiiee!

2008-01-21 @ 16:28:50
URL: http://louise1.blogg.se
Postat av: Leas mamma Sandra

ja, hon går med. :)

2008-01-21 @ 22:00:01
URL: http://leasmamma.blogg.se
Postat av: Louise

hehe japps hurtig måste jag ju va...annars får jag dåligt samvete :P
Naw gulligt att charlie försöker göra situps med dig..haha..

med lillebror menar du micke då lr? :P hur många bröder har du!? Snackade med Micke nyss o han lekte med fredrik o rasmus :P Förstår inte riktigt vad Micke gör om dagarna egentligen..att han inte klättrar på väggarna!? skulle jag gjort :P

kram

2008-01-21 @ 22:08:55
URL: http://louise1.blogg.se
Postat av: Lola

Hihii så sööt

2008-01-31 @ 22:17:23
URL: http://www.lolaloves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0