Gårdagen

Vi gick till Skotten för att handla, jag & Charlie. På hemvägen gick han själv nästan hela vägen, även i uppförsbackarna :) Han ramlade 718ggr, men hälften av gångerna skrattade han bara & var så himla glad.

Det är en sträcka på ca 250m, kanske mer, men för en liten måste det ju vara hur långt som helst ^^

Tog lite kort & filmade. Tänkte lägga in det senare. Nu ska jag äta frukost, sen tänkte jag stråla samman med Elenore & Tim
Det blir lekparken då & det känns som att det behövs. Det var flera dagar sen han fick rasa av sig i en lekpark.

Förutom promenaden igår hjälpte Charlie mig att städa på nedervåningen igår. Sen ville han att jag skulle fortsätta städa, för han drog ner saker hela tiden. När han slutat med det blev han arg för hur filtarna & kuddarna i soffan & fåtöljen låg, så han möblerade om lite...

Sen klättrade han upp i sin balkongstol & satt & babblade & skrattade för sig själv, gick in i köket, öppnade skåpet under skafferiet & försökte klättra in på hyllan därinne...  *Tokunge*


Kommentarer
Postat av: Louise

svar: jaha hoppas de löser sig då..sånt som händer lixom..

ha en bra dag =)

2008-07-14 @ 12:22:23
URL: http://louise1.blogg.se/
Postat av: Elenore

Han e för söt!

Nu sover Tim, ska väcka honom om 1 timme dock, så efter det?!

2008-07-14 @ 13:07:50
URL: http://norpan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0